لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیم امکان اجرای آنلاین بازی‌های چند نفره محلی را فراهم می‌کند

استیم امکان اجرای آنلاین بازی‌های چند نفره محلی را فراهم می‌کند

شرکت استیم در حال توسعه و عرضه یک قابلیت جدید به نام Remote Play Together است که از آن طریق کاربران می‌توانند بازی‌های چند نفره محلی را از طریق اینترنت و به‌صورت آنلاین اجرا کنند.

تا پیش از این، کاربران بازی‌های چند نفره محلی تنها محدود به حضور در یک اتاق و اتصال به یک شبکه داخلی بودند؛ با این حال قابلیت Remote Play Together به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق اتصال به اینترنت با افراد دیگر نیز بازی‌های مختلف را اجرا کنند.

برای مثال بازی‌های دو، سه یا چهار نفره ای که تا پیش از این مستلزم حضور کاربران در محیط محلی و شبکه داخلی بود از این پس می‌توانند امکان اجرای بازی‌ها از طریق اینترنت را نیز داشته باشند. کاربران تک‌نفره یا دونفره برای اجرای بازی‌های سه نفره و چهار نفره می‌توانند از این طریق بازی‌های مورد نظر خود را با چالش‌های مختلف اجرا کنند و دیگر منتظر اجرای بازی با یار بعدی نباشند.

این قابلیت قرار است در روز بیست و یکم اکتبر 2019 یعنی تا دو هفته دیگر آماده عرضه به کاربران شود و سرویس استیم در کامپیوترهای شخصی این قابلیت را برای کاربران خود آزاد می‌کند. تمامی کاربرانی که تمایل به استفاده از این قابلیت دارند، می‌توانند از همین حالا اقدام به خرید بازی‌ها مشترک کرده و از آن طریق با استفاده از اینترنت اقدام به اجرای بازی‌ها به‌صورت مشترک کنند.

این قابلیت پس از عرضه به‌صورت عمومی آماده عرضه می‌شود و استیم تصمیمی برای تست بتای آن برای کاربران محدود ندارد و کاربران می‌توانند از همان روز آماده سازی و عرضه آن بازی‌های مختلف محلی را به‌صورت چند نفره و با استفاده از اینترنت اجرا کنند و دیگر نیازی به اجرای بازی‌ها به‌صورت محدود نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420