لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو نسل 4 احتمالاً مجهز به دوربین تشخیص عمق می‌شود

آیپد پرو نسل 4 احتمالاً مجهز به دوربین تشخیص عمق می‌شود

مینگ چی کو به تازگی پیش‌بینی‌های خود را از فرایند فعالیت شرکت اپل در سال 2020 اعلام کرده و طی آن ادعا کرده که آیپد پرو نسل 4 مجهز به دوربین تشخیص عمق خواهد شد.

مینگ چی کو تا پیش از این گزارش‌هایی مشابه را به خبرگزاری بلومبرگ ارائه داده بود و حالا اعلام کرده که آیپد پرو نسل 4 قرار است در دوربین پشتی خود مجهز به لیزر و سنسور تشخیص عمق شود تا از آن طریق امکانات ویژه‌ای را برای اجرای محتوای واقعیت افزوده داشته باشد.

این پیش‌بینی دقیقاً در کنار گزارش مفصل مینگ چی کو از محصولات عرضه شده از طرف اپل در سال 2020 منتشر شده است که در آن ادعاهایی از تلاش اپل برای معرفی اپل گلس نیز منتشر شده بود. در این میان، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل احتمالاً از این قابلیت برای اتصال آیپد پرو به اپل گلس استفاده خواهد کرد.

در گزارش مینگ چی کو آمده است که اپل گلس احتمالاً همانند اپل واچ وابسته به آیفون خواهد بود و با استفاده از گوشی می‌تواند محتوای تصویری را به کاربران نشان دهد. با این حال ادعا در مورد آیپد پرو و قابلیت تشخیص عمق می‌تواند نشانه‌ای از تلاش اپل برای اتصال اپل گلس به آیپدها نیز به‌حساب آید.

اپل در کنار این محصولات تصمیم دارد تا در اوایل سال 2020 از آیفون اس ای 2 با شباهت به آیفون 8 و قدرت سخت افزاری آیفون 11 رونمایی کند. علاوه بر این، اپل احتمالاً در جریان رویداد اکتبر امسال از مک بوک 16 اینچ رونمایی می‌کند و آن را در اوایل سال 2020 آماده عرضه به بازار می‌کند.

آیپد پرو نسل 4 احتمالاً بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسل پیشین خواهد داشت و امکانات بیشتری برای اجرای سیستم عامل آیپد او اس دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت