لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چه زمانی میتوانیم اقدام به خرید اپل گلس کنیم؟

چه زمانی میتوانیم اقدام به خرید اپل گلس کنیم؟

 شرکت اپل مدت‌ها است که در حال توسعه و بررسی امکانات مربوط به توسعه یک عینک هوشمند است که امروزه با عنوان اپل گلس شناخته می‌شود. شایعات حاکی از آن است که این محصول به زودی آماده عرضه به بازار میشود و کاربران میتوانند اقدام به خرید اپل گلسکنند.

در این میان، مینگ چی کو در گزارشی مفصل که به فعالیت‌های سال آینده شرکت اپل اشاره کرده، ادعا کرده که این کمپانی در تلاش است تا اپل گلس را به زودی آماده توسعه و عرضه در بازار جهانی کند تا کاربران بتوانند تجربه خرید اپل گلس  را داشته باشند و تا چند ماه دیگر فرایند تولید انبوه این محصول را آغاز می‌کند.

مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل در سه ماهه دوم سال 2020 میلادی و احتمالاً در زمان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2020 از یک محصول مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده رونمایی می‌کند. فرایند تولید انبوه این محصول قرار است تا چند ماه دیگر آغاز شود و پس از آن اپل به سمت معرفی و عرضه این محصول در بازار جهانی پیش خواهد رفت.

برخی از تحلیلگران از همین حالا اعلام کرده‌اند که در کدهای آی او اس 13 ردپا و نشانه‌هایی از این عینک هوشمند را مشاهده کرده‌اند. این عینک هوشمند احتمالاً مجهز به دو نمایشگر با کیفیت 8K خواهد بود که با رزولوشن بسیار بالا و برابر با چشم انسان می‌توانند تصاویر واقعیت افزوده را به چشم کاربران نشان دهند.

مینگ چی کو اعلام کرده که معرفی این محصول احتمالاً در سه ماهه اول یا دوم سال 2020 میلادی انجام می‌شود و خرید اپل گلس در سه ماهه دوم یا سوم و در کنار آیفون‌های جدید آغاز خواهد شد.

این محصول یکی از تغییرات مهمی است که شرکت اپل در تولید و عرضه محصولات سخت افزاری خود اعمال می‌کند. تولید اپل گلس قرار است همانند اپل واچ یک دستگاه وابسته به آیفون باشد که از طریق ارتباط بی‌سیم به آیفون می‌تواند محتوای تصویری مختلفی را بسته به نوع کاربری در اختیار کاربران قرار دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420