لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 4s رکورد فروش را در بین محصولات اپل شکست

آیفون 4s رکورد  فروش را در بین محصولات اپل شکست

با وجودیکه  قبل از عرضه آیفون 4 اس نگرانی در مورد عدم فروش مناسب این تلفن همراه هوشمند وجود داشت اما نسل پنجم تلفن های هوشمند اپل توانست رکورد سریعترین فروش رو در بین تمام محصولات اپل از آن خود کند.

آبفون 4S

 

ایفون 4 اس از طریق 3 شرکت بزرگ مخابراتی امریکا به نام های AT&T , Verizon و برای اولین بار Sprint عرضه  شد .

دیگر شرکت ها و حتی خود وب سایت اپل هنوز عدد مشخصی را از فروش خود اعلام نکرده اند. در 3 روز اول پیش فروش , آی فون 4 اس چیزی در حدود 1.7 میلیون گوشی فروخته شد و احتمالا باید منتظر شنیدن عددی باورنکردی از طرف اپل در اخر این ماه باشیم.

برای این که مقایسه ای داشته باشیم با یکی دیگر از محصولات پر طرفدار اپل میشود به آیپد 2 اشاره که که اپل توانست چیزی در حدود 500 هزار Hآیپد 2 رو پیش فروش کند که حتی کمتر از حدود 1 سوم از پیش فروش آیفون 4 اس در 3 روز اول است.

ایفون 4 اس در ظاهر و نمای بیرونی دقیقا شبیه ایفون 4 هست ولی در داخل آن از پردازنده dual-core A5 بهره میبرد , دوربین فوق العاده به همراه iOS 5

موارد بسیاری کمک کرد که اپل بتواند این فروش فوق العاده را داشته باشد . اولین مورد میشود به این اشاره کرد که این بار زمان بیشتری طول کشید تا اپل محصول و یا نسل جدیدی از یکی از دستگاه های خورد را معرفی کند. کمپانی سعی کرده بود بیشتر به بروز رسانی محصولات بپردازد تا معرفی محصول جدید به عنوان مثال معرفی و اعلام خبر ایفون 4 اس بیش از 3 ماه طول کشید.

یکی دیگر از مواردی که شاید باعث این موضوع شد مرگ استیو جابز ( رئیس و بنیانگذار سابق اپل ) بود که چندی قبل در سن 56 سالگی درگذشت.

با اعلام خبر مرگ اسیو جابز هم طرفدارن و علاقمندان اپل و تکنولوژی به مغازه های این شرکت هجوم برند برای ادای احترام و حتی خرید محصولات این شرکت به عنوان سنبل و نمادی از استیو جابز , که هنوز شرکت اپل در این مورد اطلاعاتی رو منتشر نکرده است.

آخرین محصول عرضه شده توسط اپل که بدون شک رکورد سریع ترین فروش را در بین محصولات اپل به خود اختصاص  خواهد داد و از امروز به صورت رسمی وارد بازار شد آیپد 3 می باشد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373