لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از این پس دسته ایکس باکس را در فروشگاه‌های رسمی خود می‌فروشد

اپل از این پس دسته ایکس باکس را در فروشگاه‌های رسمی خود می‌فروشد

شرکت اپل پس از آغاز فرایند عرضه نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های خود اقدام به عرضه و فروش دسته ایکس باکس از طریق فروشگاه‌های رسمی خود کرده است.

کاربران می‌توانند در اپل استورهای رسمی و وب سایت فروشگاه آنلاین رسمی شرکت اپل دسته ایکس باکس وان را با قیمت 59.95 دلار خریداری کنند و از آن برای اجرای بازی‌ها در دستگاه‌های مختلف استفاده کنند.

اپل در زمان معرفی آی او اس 13 و مک او اس کاتالینا اعلام کرده بود که کاربران می‌توانند تعداد زیادی از بازی‌های ارائه شده در سرویس اپل آرکید را با دسته پلی استیشن 4 و دسته ایکس باکس وان اجرا کنند و موارد مختلف را با استفاده از این دسته‌ها کنترل کنند.

در این میان، عرضه نسخه نهایی اپل آرکید در آی او اس 13 و مک او اس کاتالینا که از روز گذشته آغاز شده باعث شده تا شرکت اپل تصمیم به آماده سازی و عرضه دسته ایکس باکس وان گرفته است.

این دسته در حالی آماده عرضه در اپل استورها شده است که شرکت اپل هنوز تمایلی به فروش کنترلر پلی استیشن 4 در فروشگاه‌های خود نگرفته است. بر اساس بررسی‌های انجام شده برخی از تحلیلگران این مسئله به محدودیت‌های اعمالی از طرف شرکت سونی باز می‌گردد. سونی به صورت رسمی توافق‌های لازم برای عرضه کنترلر پلی استیشن در اپل استورها را با شرکت اپل انجام نداده است و همین مسئله باعث شده تا دوال شاک 4 هنوز برای کاربران عرضه نشود.

گفتنی است که دسته پلی استیشن 4 و دسته ایکس باکس وان در آیفون، آیپد، مک و اپل تی وی مبتنی بر نسخه‌های جدید شامل آی او اس 13، آیپد او اس، مک او اس کاتالینا و تی وی او اس امکان اتصال و اجرای بازی‌های اپل آرکید را دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420