لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از سیری به اسپاتیفای اضافه شد

پشتیبانی از سیری به اسپاتیفای اضافه شد

اسپاتیفای پس از انجام تست‌های مختلف که از هفته گذشته آغاز شده بود، فرایند عرضه نسخه جدید خود را با پشتیبانی از دستورهای صوتی سیری به صورت عمومی آماده عرضه کرده است.

کاربران دستگاه‌های هوشمند اپل، نظیر آیفون و آیپد از همین حالا می‌توانند با ارائه دستورهای صوتی به اسپاتیفای آهنگ‌های مختلف را اجرا کنند. تا پیش از این، اسپاتیفای اقدام به ارائه یک دستیار ویژه صوتی به صورت داخلی در اپلیکیشن خود کرده بود و حالا این شرکت تصمیم گرفته تا با استفاده از دستیار سیری قابلیت مشابهی را در رابط کاربری یکپارچه آی او اس و آیپد او اس آماده عرضه کند.

کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند به صورت یکپارچه و پیشرفته دستور مربوط به پخش موسیقی‌های مختلف و انتخاب آن‌ها را بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن این سرویس پخش محتوای صوتی به کاربران ارائه دهند و به صورت سریع و یکپارچه اقدام به گوش کردن موسیقی‌های مختلف کنند.

گفتنی است که این قابلیت همچنین در دستگاه‌های متصل به ایرپاد نسل 2 و هوم پاد نیز ارائه شده است و کاربران لزوماً نیازی به فراخوانی سیری از طریق اپلیکیشن نصب شده در سیستم عامل آی او اس یا آیپد او اس در دستگاه‌های هوشمند همراه ندارند.

علاوه بر این، کاربرانی که خودروهای قابل پشتیبانی از سیستم پخش کار پلی را در اختیار دارند می‌توانند در حین رانندگی و بدون نیاز به باز کردن تلفن همراه خود، دستور صوتی پخش موسیقی‌های مختلف را به سیری ارائه دهند.

اپل در توسعه آیپد او اس و آی او اس 13 اقدام به عرضه قابلیت تعریف کاربری سیری به توسعه دهندگان کرده است و به همین دلیل بسیاری از اپلیکیشن‌ها به صورت تدریجی در حال اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از این سرویس در نرم افزارهای خود هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373