لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه‌های ریفربیشد مک بوک ایر 2019 توسط اپل آماده فروش شد

نسخه‌های ریفربیشد مک بوک ایر 2019 توسط اپل آماده فروش شد

 شرکت اپل به تازگی و از طریق منابع رسمی فروشگاه آنلاین خود فروش محصولات ریفربیشد از سری مک بوک ایر 2019 را آماده عرضه کرده است.

این نسخه‌ها قرار است با قیمتی پایین‌تر نسبت به محصولات نو و جدید آماده عرضه به بازار شوند و کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر این محصولات را خریداری کنند.

مک بوک ایر 2019 در جولای 2019 آماده عرضه به بازار شد و حالا شرکت اپل نسخه‌های ریفربیشد این محصولات را از طریق وب سایت رسمی خود آماده عرضه کرده است. این محصولات قرار است 200 دلار قیمت کمتری از نسخه نو و دست‌کاری نشده داشته باشند و می‌توان آن‌ها را با پرداخت هزینه کمتر از طریق منابع رسمی خریداری کرد.

شرکت اپل معمولاً محصولات ریفربیشد رسمی خود را پس از تعمیرات و انجام برخی از تغییرات به صورت عمومی آماده عرضه می‌کند. این محصولات دارای قیمت ارزان‌تری نسبت به نسخه نو و دست‌کاری نشده هستند؛ با این حال شرکت اپل سلامت و کارکرد صحیح این محصولات را تائید کرده و خدمات گارانتی بین‌المللی برای این محصولات را در نظر گرفته است.

به طور کل فروش و عرضه محصولات ریفربیشد غیرقانونی نیست و فروشندگان مختلف و از جمله آن‌ها شرکت رسمی اپل در صورت ارائه آگاهی کامل در مورد محصول ریفربیش شده آن‌ها را با قیمت کمتری نسبت به نسخه‌های نو و تغییر نیافته به خریداران عرضه کنند. تنها مشکل خرید محصولات ریفربیشد، عرضه آن‌ها به اسم محصولات نو و دست‌کاری نشده و با قیمت محصولات اصلی است.

شرکت اپل معمولاً پس از عرضه محصولات خود در بازار جهانی و پیدا شدن برخی از محصولات، پس از رفع مشکلات فنی آن‌ها اقدام به عرضه آن‌ها با عنوان ریفربیشد و با قیمت ارزان‌تر در بازار جهان و از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین خود می‌کند. این محصولات معمولاً بین 30 تا 200 دلار بسته به نوع محصول و تعمیرات صورت گرفته قیمت کمتری نسبت به قیمت محصولات نو دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373