لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران لایت روم و فتوشاپ از نصب مک او اس کاتالینا خودداری کنند

کاربران لایت روم و فتوشاپ از نصب مک او اس کاتالینا خودداری کنند

شرکت ادوبی به تازگی و پس از آغاز فرایند عرضه عمومی مک او اس کاتالینا اعلام کرده که این نسخه با نرم افزارهای لایت روم و فتوشاپ مشکل دارد و فعلاً از دانلود و نصب این نسخه از سیستم عامل خودداری کنند.

بر اساس اطلاعاتی که ادوبی ارائه داده، مک او اس کاتالینا با دو نرم افزار لایت روم و فتوشاپ مشکل دارد و امکان اجرای آن‌ها را در دستگاه‌های مک ندارد. این مسئله به صورت مستقیم در یکی از سندهای منتشر شده از ادوبی در بخش ساپورت ارائه شده است و مشخص شده که کاربران نسخه 32 بیت فتوشاپ و پلاگین لایت روم با مشکلات زیادی در زمینه اجرای این نرم افزارها در مک او اس کاتالینا مشکل دارد و همین مسئله باعث ایجاد دردسرهایی برای کاربران می‌شود.

این مشکل مشخصاً در لایت روم و فتوشاپ با نسخه‌های قدیمی که از حالت 32 بیت پشتیبانی می‌کنند ایجاد شده است و باعث شده تا ادوبی از کاربران درخواست کند تا فعلاً نسخه جدید سیستم عامل مک او اس را روی دستگاه‌های خود نصب نکنند.

لایت روم کلاسیک در این نسخه دارای دو مشکل اصلی است که باعث می‌شود تا تصاویر ثبت شده با برخی از دوبین‌ها و لنزهای تصویر برداری به صورت به هم ریخته نشان داده شود.

علاوه بر این، کاربران در زمان ذخیره پروژه یا تصویر با فرمت‌های متفاوت، متوجه می‌شوند که فایل Save شده با برخی از فرمت‌ها مشکل دارد و امکان خروجی گرفتن به صورت بهینه را از طریق آن‌ها نخواهند داشت. همچنین برخی از پلاگین های دانلودی ازاینترنت به راحتی و از طریق درگ اند دراپ قابل نصب نیستند و کاربران با چالش‌های زیادی در این زمینه مواجه خواهند شد.

بر این اساس کاربران این نرم افزارها باید تا زمان عرضه آپدیت‌های جدید این سیستم عامل یا نرم افزارهای یاد شده منتظر باقی بمانند و بهتر است از نصب آپدیت‌های فعلی خودداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373