لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعویض گلس پشتی آیفون به روش سریع و ارزان

تعویض گلس پشتی آیفون به روش سریع و ارزان

آیفون‌های جدید به خاطر پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم مبتنی بر استاندارد Qi مجهز به پنل پشتی شیشه‌ای شده‌اند و همین مسئله برای بسیاری از کاربران چالش ایجاد کرده است. اپل برای ارائه خدمات تعویض و تعمیر گلس پشتی آیفون هزینه زیادی می‌گیرد. با این حال روش‌های ساده‌تری برای تعمیر این گوشی‌های شکسته وجود دارد.

کانال یوتیوبی jerryrigseverything که تا پیش از این به خاطر انتشار ویدیوهای مربوط به دراپ تست و تست مقاومت آیفون‌های جدید شهرت پیدا کرده بود، حالا در ویدیویی جدید یک روش آسان‌تر و ارزان‌تر برای تعویض گلس پشتی آیفون‌ها را امتحان کرده است.

در این ویدیو، Jerry به اپل کنایه‌ای میزند و می‌گوید، اپل بهتر است از دستگاه‌های لیزری نشان داده شده در این ویدیو خریداری کند و در نتیجه آن هزینه تعمیر و تعویض گلس پشتی آیفون‌ها را کاهش دهد. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

در روش تعویض گلس پشتی که در طول این ویدیو منتشر شده، پنل پشتی آیفون XS Max با استفاده از لیزر از بدنه جدا می‌شود و پس از آن با استفاده از یک چسب مایع معمولی پنل پشتی جدید به بدنه دستگاه متصل می‌شود.

در این ویدیو، همچنین یک تغییر دیگر نیز در آیفون ایجاد می‌شود که شامل تغییر رنگ گلس پشتی می‌شود. آیفون شکسته در این ویدیو نقره‌ای است؛ با این حال پنل پشتی جدید با رنگ خاکستری فضایی انتخاب شده است.

در پایان فرایند تعمیرات دستگاه ظاهراً هیچ تغییراتی نسبت به حالت اولیه خود ندارد و می‌توانند همانند گذشته با ظاهر ابتدایی و اولیه خود به کار ادامه دهد. با این حال این روش از طرف شرکت اپل به صورت رسمی تائید نشده است و همین مسئله باعث می‌شود تا در صورت تعمیر با استفاده از این روش شرکت اپل پاسخگوی خدمات پس از فروش برای مشکلات دیگر نباشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373