لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اشتراک گذاری فولدر از طریق آیکلاود سال آینده به مک او اس کاتالینا میاید

اشتراک گذاری فولدر از طریق آیکلاود سال آینده به مک او اس کاتالینا میاید

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که قابلیت اشتراک گذاری فولدر از طریق آیکلاود را در بهار سال آینده در اختیار کاربران مک او اس کاتالینا قرار می‌دهد.

این قابلیت یکی از تغییرات مهمی بود که اپل در جریان معرفی از مک او اس کاتالینا در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان رونمایی شده بودو حالا مشخص شده که این قابلیت قرار است با تأخیر زمانی در اختیار کاربران قرار بگیرد. این قابلیت اولین بار در نسخه‌های بتای اولیه آی او اس 13 مشاهده شده بود و توسعه دهندگان به آن دسترسی داشتند؛ با این حال کاربران مک هنوز پس از عرضه نسخه نهایی مک او اس کاتالینا این نسخه را در اختیار ندارند و نمی‌توانند از طریق آیکلاود فولدرهای مختلف را به اشتراک بگذارند.

قابلیت مذکور به کاربران امکان اشتراک گذاری فولدرهای ذخیره شده در آیکلاود را از طریق یک لینک فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند از طریق ابزارهای ارتباطی مختلف نظیر ایردراپ، پیامک، ایمیل و پیام رسان‌های مختلف این اطلاعات را با افراد حاضر در مخاطبین خود به اشتراک بگذارند.

مک او اس کاتالینا قرار است در آپدیت‌های زیر شاخه خود مجهز به این قابلیت شود و کاربران می‌توانند از بهار سال 1398 به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که کاربران آی او اس نیز به دلیل تأخیر یاد شده امکان دسترسی به این قابلیت را ندارند و قرار است در آینده نزدیک و مشخصاً هم‌زمان با عرضه آن در مک او اس کاتالینا به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

یکی از راهکارهایی که فعلاً برای اشتراک گذاری فولدرها پیش از عرضه این قابلیت وجود دارد، تبدیل کردن فولدر به یک فایل فشرده زیپ و اشتراک گذاری یک فایل یک تکه خواهد بود. با این حال عرضه قابلیت یاد شده به کاربران این امکان را می‌دهد تا فولدر و محتویات ان را به صورت مستقیم اشتراک بگذارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420