لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حالت تاریک به اینستاگرام در آی او اس 13 اضافه شد

حالت تاریک به اینستاگرام در آی او اس 13 اضافه شد

 توسعه دهندگان اینستاگرام به تازگی اقدام به ارائه حالت تاریک در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی برای سیستم عامل آی او اس 13 کرده‌اند و کاربران از همین حالا می‌توانند از با نصب آپدیت جدید اینستاگرام اقدام به استفاده از حالت تاریک در این شبکه اجتماعی کنند.

آی او اس 13 به تازگی آماده عرضه شده است که یکی از تغییرات مهم در آن مربوط به توسعه و عرضه این سیستم عامل به همراه رابط کاربری تاریک بود. کاربران می‌توانند با استفاده از آی او اس 13 به صورت دستی یا خودکار و بر اساس زمان، حالت تاریک یا روشن را در رابط کاربری دستگاه خود فعال کنند.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مهم رفته رفته به فکر توسعه و عرضه نرم افزارهای خود با پشتیبانی از این حالت تاریک در آیفون‌ها باشند. بر این اساس، اینستاگرام پس از پینترست تصمیم به توسعه و عرضه نسخه جدید اپلیکیشن خود با پشتیبانی از حالت تاریک برای کاربران آی او اس 13 گرفته است.

حالت تاریک در اینستاگرام به صورت خودکار و در زمان فعال بودن این حالت در رابط کاربری اصلی آی او اس 13 فعال می‌شود و تمامی موارد را در محیط مشکی و تاریک نشان می‌دهد. اینستاگرام برای توسعه و عرضه این حالت از رنگ مشکی استفاده کرده است و رنگ خاکستری مشابه با حالت شب در پیام رسان تلگرام یا نرم افزارهای دیگر در این اپلیکیشن دیده نمی‌شود.

برخی از کاربران در تست و بررسی این حالت جدید در اینستاگرام اعلام کرده‌اند که توسعه دهندگان این اپلیکیشن، فکری به حال مرزها و خط‌های جداکننده در حالت تاریک نکرده‌اند که این مسئله باعث ایجاد تداخل محتوای در حال نشان دادن در نسخه جدید می‌شود. با این حال پیش بینی می‌شود که این مشکلات فنی اولیه در نسخه‌های بعدی اپلیکیشن اینستاگرام باحالت تاریک از بین برود و کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373