لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس استایلوس، واقعیت مجازی را به بازی‌های ایکس باکس می‌آورد

ایکس باکس استایلوس، واقعیت مجازی را به بازی‌های ایکس باکس می‌آورد

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا چهار سال پس از آماده سازی و معرفی پلی استیشن VR قابلیتی مشابه را برای کاربران ایکس باکس آماده عرضه کند.

پتنت های منتشر شده از طرف مایکروسافت که در روز سوم اکتبر 2019 به ثبت رسیده نشان از آن دارد که این کمپانی در صدد توسعه و ساخت یک ابزار مبتنی بر واقعیت مجازی به همراه کینکت است که از آن طریق بتواند بازی‌های پیشرفته‌تری را در اختیار کاربران ایکس باکس قرار دهد.

در این پتنت شرکت مایکروسافت توضیح داده که با استفاده از کینکت و دو دسته کنترلی می‌تواند حرکات کاربر را در حین اجرای بازی‌ها تشخیص دهد و از آن طریق محتوای ویژه اجرای بازی را از طریق هدست واقعیت مجازی به کاربران نشان دهد.

مایکروسافت تا پیش از این یکی از پیشگام‌های توسعه فناوری واقعیت ترکیبی در سیستم عامل ویندوز بود و با همکاری شرکای تجاری خود نظیر لنوو، ایسوس و ایسر هدست های واقعیت ترکیبی را برای کامپیوترهای ویندوزی توسعه داده بود. با این حال این هدست ها به دلیل عدم پشتیبانی از طرف بسیاری از توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی فروش قابل توجهی را تجربه نکردند و مایکروسافت تصمیم به راهکاری دیگر برای عرضه این فناوری کرده بود.

مایکروسافت در این پتنت از محصولی با عنوان ایکس باکس استایلوس صحبت کرده که می‌تواند حرکات بدن را با استفاده از سنسورهای حرکتی داخلی خود تشخیص دهد و زاویه آزاد برای برقراری ارتباط با محیط و کنترلر ها را با کاربر محاسبه کند.

با توجه به این پتنت پیش بینی می‌شود که شرکت مایکروسافت حداکثر تا سال 2020 میلادی از این رابط مبتنی بر واقعیت مجازی در کنسول‌های ایکس باکس رونمایی کند و از آن طریق به کاربران کنسول‌های جدید امکان اجرای بازی‌های باکیفیت‌تر و با فناوری نوین را ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420