لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 معرفی بهترین نرم افزارهای آیفون برای جام جهانی 2014

 معرفی بهترین نرم افزارهای آیفون برای جام جهانی 2014

این روز‌ها تب فوتبال همه را گرفته و هر کسی در هر جا دوست دارد از نتایج و اتفاقات بازی‌های مختلف و متعدد جام جهانی باخبر باشد.  ما قصد داریم در این مطلب چند اپلیکیشن عالی و رایگان را به شما معرفی کنیم که با آن‌ها هرگز از نتایج و اتفاقات جام جهانی 2014 غافل نخواهید ماند.

برنامه‌های ایرانی به همین منظور برای آیفون و آیپد ساخته شده‌اند اما اکثرا فقط نتایج را با تاخیر و پس از مدتی آپدیت می‌کنند و امکانات زیادی ندارند. اما اپلیکیشن‌های رسمی جام جهانی و فیفا و دیگر اپلیکیشن‌های معرفی شده در این پست اطلاعات و جزییات زیادی همراه با صحنه‌هایی از بازی و البته نتایج را در اختیار شما می‌گذارد. ذکر این نکته نیز لازم است که برخی مسابقات جام جهانی به دلیل اختلاف زمانی زیاد در زمان‌هایی انجام می‌شوند که بسیار بد موقع است. با توجه به همه این نکات و آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در این مسابقات به سراغ معرفی برنامه‌های جام جهانی می‌رویم:

FIFA

اپلیکیشن رسمی فیفا که قرار است با سریع‌ترین و تازه‌ترین اخبار جام جهانی به گوشی آیفون یا تبلت آیپد شما بیایید. این برنامه رایگان است و برای اجرا به iOS 6 به بالا نیاز دارد. اپلیکیشن فیفا دارای یک مزیت بسیار خاص است و آن مصاحبه‌ با بازیکنان و انتخاب تصاویری فوق‌العاده از هر بازی.

 

 

Fifa-App-iPhone.jpg

 

 

همچنینبااینبرنامهمیتوانیدبهاطلاعاتبسیارزیادیازبازیکناندستیابیدوتیمهاوسالنهایمختلفورزشگاههاراتماشاکنیدحتیاینبرنامهشماراقادرمیسازدبهبازیکنمنتخبهربازیرایبدهیدوبازیکنموردعلاقهخودراانتخابکنید.

bbappstore.png

 

 

BBC Sport

برنامه بی‌بی‌سی اسپورت همانطور که از نام ان مشخص است شاخه‌ای از بخش ورزشی خبر‌گزاری معروف بی‌بی‌سی است. این برنامه پیش از جام جهانی نیز وجود داشته اما با شروع جام جهانی تغییرات گسترده‌ای کرده و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مختص به جام جهانی به ان اضافه شده است. در زمانی که تلویزیون در دسترس ندارید و می‌خواهید از جریان بازی با خبر شوید می‌توانید این برنامه را باز کنید و به جریانات بازی گوش دهید.

BBC-App-iPhone.jpg

 

 

این برنامه نیز همچون برنامه رسمی فیفا پوشش جامعی از بخش‌های مختلف بازی می‌دهد و بااخبار* تحلیل بازی و امتیاز به بازی شما انگار هر لحظه در برزیل هستید. امکان خاص این اپلیکیشن نشان دادن ویدیو‌هایی از لحظات حساس و به یاد ماندنی بازی است که تا فینال جام جهانی به روز خواهد شد و برای هر بازی ویدیو‌هایی جدید قرار خواهد گرفت. اگر گل ون پرسی هلند به اسپانیا را از دست داده‌اید حتما با این اپلیکیشن نگاهی به آن بیندازید.

bbappstore.png

 

 

Euro Sport

همه اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مطلب با خدف اطلاع رسانی بیشتر به شما از جام جهانی اختصاص پیدا کرده‌اند و اپلیکیشن یورو‌اسپروت نیز از این داستان جدا نیست. اخبار مربوط به جام جهانی را هر لحظه به صورت زنده همچون یک فید خوان از Eurosport دریافت کنید.

Euro-News-App-iPhone.jpg

 

این برنامه به صورت روزانه با داستان‌های مختلفی در مورد تیم‌های حاضر شده در جام جهانی و اخبار متفرقه مربوط به بازی شما را همراهی خواهد کرد. بخش خاص این برنامه ریز قسمت تحلیل هر بازی و اشتراک نظرات افراد مختلف در مورد بازی است که حالتی شبیه به شبکه اجتماعی به آن داده است.

bbappstore.png

 

 

 

Yahoo Sports

برنامه‌ای از شرکت یاهو که مثل همیشه با گرافیکی عالی برای بخش ورزشی اختصاصی شده و شما را با بهترین کیفیت از اخبار مسابقات باخبر می‌کند. شاید بتوان ویژگی خاص آن را همین گرافیک زیبا دانست که واقعا جوی فوتبالی به شما هدیه می‌دهد.

Yahoo-App-iPhone.jpg

همچون دیگر اپلیکیشن‌ها اخبار، عکس‌ها و اطلاعات بازی را در آیفون و آیپد برای شما به نمایش درمی‌آورد.

bbappstore.png

 

 

 

Forza Football

یکی از بهترین برنامه های اطلاع رسانی نتایج فوتبال به صورت زنده، که امکانات بسیاری از جمله:

 

اطلاع رسانی هنگام شروع بازی، نمایش اطلاعات  کاملی از بازی به صورت مستقیم، امکان مشاهده ی صحنه های مهم پس از بازی، دنبال کردن تیم های مورد علاقه ورا در اختیار کاربر قرار می دهد!

Forza-app-iPhone.jpg

 

این جز بهترین هاست پیشنهاد میکنم حتما دانلودش کنید

bbappstore.png

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420