لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دادگاه آمریکا: ناچ آیفون برای هیچ کس مهم نیست

دادگاه آمریکا: ناچ آیفون برای هیچ کس مهم نیست

 قاضی یکی از دادگاه‌های فدرال در آمریکا به تازگی ادعایی عجیب را در مورد ناچ آیفون مطرح کرده است و اعلام کرده که این طراحی برای هیچ کس اهمیتی ندارد.

برخی از کاربران آیفون‌های جدید به خاطر تعبیه ناچ از شرکت اپل شکایت کرده و طی آن اعلام کرده بودند که این کمپانی با تعبیه ناچ، تعداد کمتری از پیکسل‌ها را نسبت به آنچه در تبلیغات رسمی اپل اشاره شده در آیفون‌های جدید تعبیه کرده است.

حال پرونده یاد شده توسط یکی از قاضیان فدرال مورد بررسی قرار گرفته و او اعلام کرده که ناچ برای هیچ کس اهمیت ندارد و پرونده را با همین استدلال مختومه اعلام کرده است. قاضی این دادگاه به صورت مستقیم اعلام کرده که به نظر می‌رسد که ناچ آیفون برای هیچ یک از کاربران آمریکا اهمیت زیادی نداشته باشد.

گزارش مربوط به نتیجه این پرونده شکایت در وب سایت Law360 منتشر شده است و به نظر می‌رسد که شاکیان این پرونده نتوانسته‌اند بابت ادعای خود در دادگاه فدرال آمریکا موفقیتی کسب کنند و از اپل امتیازی را دریافت کنند.

اپل در معرفی آیفون‌های جدید رزولوشن نمایشگر آیفون‌ها را به صورت مستطیلی اعلام کرده است؛ با این حال تعداد پیکسل‌های نمایشگر به خاطر حضور ناچ در بالای نمایشگر کمتر از حاصل ضرب رزولوشن افقی و عمودی است و همین مسئله باعث شده بود تا تعدادی از کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون از شرکت اپل شکایت کنند.

این افراد بر این ادعا بودند که آیفون‌های جدید تعداد پیکسل‌های کمتری نسبت به آنچه شرکت اپل در تبلیغات رسمی خود اعلام کرده دارد و همین مسئله را به عنوان نمونه‌ای از تجارت غیرمنصفانه در نظر گرفته بودند و بابت آن از اپل درخواست غرامت کرده بودند.

در این میان قاضی دادگاه فدرال آمریکا به در پاسخ اخیر خود به این شکایت، پرونده را به نفع شرکت اپل مختومه اعلام کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420