لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اس ای 2 با طراحی مشابه با آیفون 8 و قدرت آیفون 11 تولید خواهد شد

آیفون اس ای 2 با طراحی مشابه با آیفون 8 و قدرت آیفون 11 تولید خواهد شد

 شایعات زیادی در طول یکی دو سال گذشته از آیفون اس ای 2 منتشر شده است و حالا پیش بینی‌های مینگ چی کو حاکی از آن است که شرکت اپل احتمالاً این تلفن هوشمند را با ظاهر آیفون 8 و قدرت پردازشی آیفون 11 آماده عرضه به بازار می‌کند.

در گزارش جدید مینگ چی کو آمده است که اپل تصمیم دارد تا در ابتدای سال 2020 میلادی از آیفون اس ای 2 رونمایی کند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این محصول قرار است در جریان اولین کنفرانس شرکت اپل در سال 2020 که در مارس 2020 (فروردین 1399) برگزار می‌شود، رونمایی شود.

مینگ چی کو به تازگی گزارش خود را به وب سایت 9to5mac ارائه داده است که در آن مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا این بار آیفون اس ای جدید خود را با سایز 4.7 اینچ و به عنوان آخرین تلفن هوشمندی که با ظاهر پیشین طراحی شده بودند را آماده عرضه به بازار کند.

این تلفن هوشمند آخرین گوشی هوشمند شرکت اپل خواهد بود که از سیستم احراز هویت مبتنی بر اثر انگشت یا همان تاچ آیدی به روش سنتی و روی دکمه هوم استفاده می‌کند. در این گزارش آمده است که اپل هیچ تغییری از لحاظ ظاهری در این تلفن هوشمند اعمال نمی‌کند و حتی لبه‌های کناری نمایشگر و پنل شیشه‌ای آن نیز به همان صورتی خواهد بود که اپل تا پیش از این در آیفون 8 و نسخه‌های پیشین در نظر گرفته بود.

آیفون اس ای 2 قرار است مجهز به 3 گیگابایت رم و پردازنده A13 Bionic باشد که باعث می‌شود تا قدرت پردازشی و اجرای نرم افزاری این تلفن هوشمند همانند آیفون 11 عرضه شده در سال 2019 باشد.

این تلفن هوشمند به احتمال زیاد اولین محصول از سری آیفون‌ها خواهد بود که در سال 2020 رونمایی می‌شود و اپل باقی محصولات خود را در سپتامبر 2020 آماده رونمایی و عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420