لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه ایکس کلاود مایکروسافت به زودی آماده عرضه به کاربران خواهد شد

پروژه ایکس کلاود مایکروسافت به زودی آماده عرضه به کاربران خواهد شد

پروژه ایکس کلاود مهم‌ترین محصول دیجیتالی امسال شرکت مایکروسافت است که در جریان کنفرانس E3 2019 آماده معرفی شد و حالا قرار است تا چند روز آینده در اختیار کاربران قرار گیرد.

منابع رسمی مایکروسافت اعلام کرده‌اند که پروژه ایکس کلاود قرار است در جریان ماه اکتبر آماده عرضه به کاربران شود. کاربران با استفاده از این پروژه می‌توانند از کنسول خود به عنوان یک سرور استفاده کنند و بازی‌های ارائه شده در ایکس باکس وان را به صورت مستقیم در دستگاه‌های همراه نظیر تلفن‌های هوشمند و تبلت ها اجرا کنند.

این سرویس استریم ویدیویی قرار است از اکتبر سال جاری به صورت عمومی آماده تست قرار گیرد و کاربران از آن طریق می‌توانند بازی‌های ایکس باکس را به صورت مستقیم در دستگاه‌های دیگر اجرا کنند. پروژه ایکس کلاود قدم ابتدایی مایکروسافت برای عرضه نسل جدید کنسول‌های بازی است که به تازگی معرفی و آماده تست به صورت محدود شده است و مایکروسافت در آینده نزدیک تصمیم دارد تا با استفاده از این سرویس دیجیتالی نسل جدید کنسول‌های خود را در سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار کند.

شایعات حاکی از آن است که سرویس ایکس کلاود قرار است بنیاد اصلی کارکرد کنسولی میان رده و ارزان قیمت با عنوان ایکس باکس مینی باشد که می‌تواند بدون نیاز به قدرت پردازشی زیاد، بازی‌ها را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت استریم و اجرا کنند. مایکروسافت در حال حاضر تصمیم دارد تا این پروژه را به صورت تست و از طریق کنسول بازی خود کاربران به آن‌ها ارائه دهد.

با این حال این سرویس قرار است در آینده نزدیک از طریق سرورهای پردازش ابری به کاربران ارائه شود و دیگر نیازی به خرید دستگاه‌های گران قیمت با قدرت پردازش زیاد نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373