لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عدم تمایل مایکروسافت برای ارائه آمار فروش ایکس باکس لایو

عدم تمایل مایکروسافت برای ارائه آمار فروش ایکس باکس لایو

 شرکت مایکروسافت به تازگی تصمیم گرفته تا اطلاعات مربوط به فروش محصولات نرم‌افزاری در سرویس ایکس باکس لایو را طی گزارش‌های مالی خود ارائه نکند.

این شرکت تصمیم دارد تا به دلیل کاهش سطح رشد فروش سرویس‌های دیجیتالی خود، دیگر این خدمات را به کاربران و سرمایه‌داران ارائه ندهد تا ارزش سهام آن به خاطر این مسئله کاهش پیدا نکند. مایکروسافت این مسئله را به صورت مستقیم به سهام‌داران خود اعلام کرده که دیگر هیچ جزئیاتی از سطح فروش محصولات آنلاین خود در سرویس ایکس باکس لایو را ارائه نمی‌دهد.

مایکروسافت روز سه شنبه هفته گذشته رویداد خود برای ارائه گزارش مالی اخیر را منتشر کرده است که بر اساس آن مشخص شده که مدیران این کمپانی دیگر تمایلی به ارائه اطلاعات مربوط به فروش و تعداد کاربران این سرویس آنلاین بازی را ندارد.

ایکس باکس لایو یکی از مهم‌ترین سرویس‌های پخش بازی به صورت آنلاین است که به کاربران دستگاه‌های ویندوزی و کنسول‌های ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان خدمات ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با شارژ حساب کاربری خود از طریق کارت‌های اعتباری یا گیفت کارت ایکس باکس اقدام به خرید محصولات نرم‌افزاری و بازی‌های مختلف در این سرویس کرده و از آن طریق بازی‌های گوناگون در سبک‌های مختلف را اجرا کنند.

مایکروسافت در حالی تصمیم به توقف ارائه گزارش مالی خود به کاربران کرده که تنها چند ماه از زمان عرضه نسخه تمام دیجیتال کنسول ایکس باکس وان در بازار جهانی می‌گذرد. هدف اصلی ردموندی ها برای تولید و عرضه این کنسول بازی خاص افزایش سطح تمایل کاربران به استفاده و خرید بازی‌ها از طریق سرویس‌های آنلاین بود تا سهم بازار فروش بازی‌های فیزیکی را کاهش دهد؛ با این حال مایکروسافت تصمیم گرفته تا در آینده نزدیک دیگر اطلاعات مربوط به سرویس‌های آنلاین خود را به صورت عمومی منتشر نکند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420