لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنگره آمریکا ادعای اسپاتیفای در مورد فعالیت غیر منصفانه اپل را بررسی می‌کند

کنگره آمریکا ادعای اسپاتیفای در مورد فعالیت غیر منصفانه اپل را بررسی می‌کند

تنها چند ماه از زمان انتشار ادعای توسعه دهندگان و مدیران اسپاتیفای در مورد غیر منصفانه شرکت اپل می‌گذرد و حالا کنگره آمریکا در حال بررسی این مسئله است.

بر اساس گزارش اخیر خبرگزاری رویترز، کنگره و دادگستری آمریکا در حال بررسی اطلاعات دریافتی از اسپاتیفای هستند تا در مورد ادعاهای مطرح شده درباره فعالیت غیرمنصفانه شرکت اپل را مورد بررسی قرار دهند. اسپاتیفای تا پیش از این ادعا کرده بود که شرکت اپل محدودیت‌های ویژه‌ای را برای فعالیت سرویس‌های آنلاین رقیب در دستگاه‌ها و پلتفرم‌های خود در نظر می‌گیرد.

این در حالی است که شرکت اپل در بیانیه‌های مختلف اعلام کرده بود که این شرکت به هیچ وجه با فعالیت رقبای خود دخالت ندارد و تنها شرط فعالیت این شرکت‌ها در پلتفرم‌های تولید شده توسط اپل به پرداخت هزینه کمیسیون اشتراک‌ها و موارد خریداری شده مربوط می‌شود.

در این میان، بسیاری از شرکت‌ها و از جمله آن‌ها نتفلیکس و اسپاتیفای اقدام به دور زدن سرویس‌های قانونی اپل کرده بودند و از کاربران آیفون و آیپد درخواست کرده بودند تا با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت‌ها اقدام به خرید اشتراک اختصاصی خود کنند و دیگر از طریق سرویس‌های داخلی اپل نظیر اپ استور اقدام به خرید سرویس‌های دیجیتالی و اشتراک نکنند.

این مسئله باعث شده بود تا شرکت اپل برای عرضه اپلیکیشن‌های این شرکت‌ها در اپ استور محدودیت‌های مشخصی را در نظر بگیرد که اسپاتیفای آن را فعالیت غیر منصفانه در نظر گرفته است و حالا قرار است کنگره آمریکا در مورد این مسئله تحقیق و بررسی‌های لازم را انجام دهد.

شرکت اپل نزدیک 30 درصد از حق فروش سرویس‌های دیجیتالی از اپ استور را به عنوان حق کمیسیون دریافت می‌کند که مسئله برای توسعه دهنده سرویس‌های آنلاین ناخوشایند بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420