لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 11 پرو مکس بالاترین رتبه را در بازار جهانی تلفن‌های هوشمند دارد

آیفون 11 پرو مکس بالاترین رتبه را در بازار جهانی تلفن‌های هوشمند دارد

 آیفون 11 پرو مکس به تازگی آماده رونمایی و عرضه به بازار شده است و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که این محصول بالاترین رتبه را در بازار جهانی تلفن هوشمند به دست آورده است.

موسسه Consumer Reports به تازگی لیست رتبه بندی تلفن‌های هوشمند در بازار جهانی را به روز رسانی کرده است و حالا مشخص شده است که آیفون 11 پرو مکس بالاترین رتبه را در میان تمامی تلفن‌های هوشمند موجود در بازار پیدا کرده است.

این تلفن هوشمند توانسته جایگاه بالاتری از تمامی پرچم‌داران هواوی و سامسونگ به دست آورد و اپل با تولید آن موفق شده تا از تمامی رقیبان خود پیشی بگیرد. موسسه کانسومر ریپورت اعلام کرده که افزایش عمر باتری باعث شده تا آیفون 11 پرو مکس بتواند تا 40.5 ساعت امکان روشن باقی ماندن را داشته باشد که این مسئله باعث شده تا طولانی‌ترین عمر باتری را در میان تمامی تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار جهانی تاکنون را داشته باشد.

علاوه بر این، یکی دیگر از مسائلی که باعث افزایش توجه موسسه Consumer Reports به این تلفن هوشمند شده به نحوه طراحی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در بدنه این محصول مربوط می‌شود. این موسسه اعلام کرده که آیفون 11 پرو با کیفیت‌ترین مواد اولیه را برای ساخت دارد و در مقابل ضربه‌های مختلف مقاومت بسیار زیادی دارد.

در نهایت این موسسه به دوربین آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس اشاره کرده است و اعلام کرده که این دوربین با کیفیت‌ترین دوربین از نوع خود در تلفن‌های هوشمند است و این مسئله باعث شده تا کیفیت تصاویر و ویدیوهای ثبت شده از طریق آن بسیار عالی و فوق‌العاده باشند.

امتیاز دهی کانسومر ریپورت در مورد این تلفن هوشمند نشان دهنده آن است که آیفون 11 پرو مکس بهتری و کارآمدترین تلفن هوشمند عرضه شده در بازار جهانی تا به امروز بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373