لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویری از ماکت آیپد پرو نسل 4 منتشر شد

تصاویری از ماکت آیپد پرو نسل 4 منتشر شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا در روزهای آینده آخرین کنفرانس سال 2019 را برگزار کند و طی آن احتمالاً از مک بوک 16 اینچ و آیپد پرو نسل 4 رونمایی کند.

همین مسئله باعث شده تا ماکت‌های آیپد پرو نسل 4 با طراحی جدید تنها چند روز پیش از آغاز کنفرانس اکتبر 2019 ساخت شود و ظاهر احتمالی این محصول فاش شود. در این ماکت مشخص شده که آیپد پرو نسل 4 احتمالاً مجهز به دوربین سه گانه مشابه با آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس است.

وب سایت macrumors در بررسی این ماکت اعلام کرده که آیپد پرو نسل 4 احتمالاً مجهز به لنز الترا واید در کنار دو لنز دیگر به کار رفته آیفون 11 پرو است. این دوربین شامل یک لنز تله فوتو، یک لنز واید و یک لنز الترا واید می‌شود که با کیفیت و ظاهر بهبود یافته تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 این دوربین قرار است همانند آیفون‌های جدید امکان تصویر برداری با کیفیت بسیار مناسب در محیط‌های دارای نور کم را به کاربران ارائه دهد؛ با این حال اطلاعات یاد شده تنها از روی شایعات و احتمالات هستند و باعث می‌شوند تا به صورت صد درصد نتوان در مورد ظاهر و قابلیت‌های احتمالی دوربین آیفون 11 پرو نظر داد.

ویدیوی بررسی این ماکت از همین حالا توسط وب سایت Macrumors منتشر شده است با این حال باید برای دیدن ظاهر نسخه اصلی این محصول تا روزهای آینده و برگزاری کنفرانس پایانی اپل در سال 2019 منتظر باقی ماند.

کنفرانس اکتبر اپل هر سال محلی برای رونمایی از نسل جدید کامپیوترهای مک، سری جدید آیپدها و برخی از محصولات دیگر است. شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل در جریان این رویداد از ایرپاد نسل 3 نیز به همراه پوشش‌های پلاستیکی داخل گوش در کنار محصولات دیگر رونمایی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420