لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل آرکید در مک او اس کاتالینا برای توسعه دهندگان آماده عرضه شد

اپل آرکید در مک او اس کاتالینا برای توسعه دهندگان آماده عرضه شد

 شرکت اپل به تازگی در توسعه و عرضه نسخه جدید بتای مک او اس کاتالینا اقدام به ارائه سرویس اپل آرکید به توسعه دهندگان کرده است. اپل آرکید در مک او اس در حال انجام تست‌های نهایی خود به منظور عرضه نهایی است.

توسعه دهندگان از شب گذشته امکان دسترسی به نسخه گلدن مستر مک او اس کاتالینا را دارند که پایانی‌ترین نسخه بتای این سیستم عامل محسوب می‌شود. این نسخه تمامی قابلیت‌های مک او اس کاتالینا را به صورت کامل مشخص می‌کند. تا پیش از این مشخص شده بود که شرکت اپل تصمیم به عرضه نسخه نهایی مک او اس کاتالینا در روز چهارم اکتبر را دارد؛ با این حال دیشب مشخص شد که شرکت اپل تنها به عرضه نسخه گلدن مستر این نسخه در روز چهارم اکتبر 2019 بسنده کرده است.

مهم‌ترین تغییراتی که در این نسخه پایانی از بتای کاتالینا اعمال شده مربوط به عرضه سرویس اپل آرکید است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با پرداخت هزینه‌ای مشخص برای مدت زمانی محدود به تعداد زیادی از بازی‌ها دسترسی داشته باشند. اپل تا پیش از این سرویس یاد شده را در کنار نسخه‌های نهایی آی او اس 13 و آیپد او اس 13 آماده عرضه به کاربران آیفون‌ها و آیپدها کرده بود و حالا مشخص شده است که این سرویس قرار است در آینده نزدیک برای کاربران دستگاه‌های مک نیز آماده عرضه شود.

شرکت اپل در کنار ارائه این قابلیت، امکان دسترسی به کنترلرهای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به دستگاه‌های هوشمند مختلف خود فراهم کرده است. بر این اساس مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا با عرضه بازی‌های مختلف بتواند در بازار بازی‌های ویدیویی و سرویس‌های آنلاین عرضه این محصولات دیجیتالی نیز سهم مشخصی برای خود داشته باشد.

گفتنی است که سرویس اپل آرکید در کنار اجرا در کامپیوترهای مک، آیفون‌ها و آیپدها امکان دسترسی در اپل تی وی را نیز دارد و ست تاپ باکس دیجیتالی این کمپانی می‌توانند همانند یک کنسول بازی برای بسیاری از کاربران عمل کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420