لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی بررسی و تست مقاومت آیفون 11 :: دوبله

ویدیوی بررسی و تست مقاومت آیفون 11 :: دوبله

 یکی از ویدیوهایی که همیشه در زمان انتشار آیفون‌های جدید بینندگان زیادی را به خود جلب می‌کند، ویدیوی بررسی و تست مقاومت این تلفن‌های هوشمند است. در این میان کانال یوتیوبی JerryRigEverything به تازگی ویدیوی مربوط به تست مقاومت آیفون 11 را منتشر کرده است.

در این ویدیو، یک آیفون 11 زرد در ابتدا جعبه گشایی و مورد بررسی اولیه قرار می‌گیرد که شباهت بسیار زیادی به ویدیوهای آنباکسینگ و جعبه گشایی دارد. پس از آن بررسی‌های اولیه از بدنه آیفون 11 انجام می‌شود تا فرایند تست مقاومت آیفون 11 به طور کامل نشان داده شود.

در بخش اول تست‌های یاد شده مشخص می‌شود که نمایشگر آیفون 11 در برابر خط و خش‌های مربوط به اجسام سخت مقاومت نسبتاً بالایی دارد. البته برخورد و تراشیدن بدنه با اجسام تیز باعث بروز تغییرات ظاهری زیادی می‌شود که به هیچ وجه مناسب نخواهند بود.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

علاوه بر این، اشیای تیز تأثیر منفی بسیار کمی روی شیشه پشتی این تلفن هوشمند دارند با این حال دوربین دو لنزه این تلفن هوشمند به‌راحتی در برابر اشیای تیز آسیب پذیر است.

علاوه بر این، یکی از نکات جالبی که در نمایشگر آیفون 11 مشاهده شده این است که حرارت روی این نمایشگر تأثیر قابل توجهی ندارد و پس از مدتی کوتاه به حالت اولیه خود باز می‌گردد. البته این مسئله به معنای این نیست که حرارت هیچ تغییرات منفی رو این تلفن هوشمند نمی‌گذارد.

در پایان JerryRigEverything اعلام کرده که آیفون 11 از لحاظ مقاومت بدنه بسیار سرسخت است و می‌تواند در برابر فشارهای بسیار زیاد دوام بیاورد. این تلفن هوشمند برخلاف آیفون 6 پلاس و آیپد پرو نسل 3 امکان خم شدن با استفاده از دست را ندارد و می‌تواند در برابر فشارهای متعدد مقاومت قابل توجهی از خود نشان دهد.

به طور کل، آیفون 11 با توجه به مواد اولیه باکیفیت و قدرتمند خود می‌تواند یکی از مقاوم‌ترین تلفن هوشمند عرضه شده در بازار به حساب آید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420