لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر بیشتری از گیم پلی سایبرپانک 2077 منتشر خواهد شد

تصاویر بیشتری از گیم پلی سایبرپانک 2077 منتشر خواهد شد

سایبرپانک 2077 یکی از هیچان‌انگیزترین و پرسروصداترین بازی‌هایی است که قرار است در سال 2020 میلادی آماده عرضه شود و حالا قرار است تصاویر بیشتری از گیم پلی این بازی منتشر شود.

تا پیش از این تعداد ویدیو از این بازی توسط منابع رسمی منتشر شده بود و حالا شرکت توسعه دهنده آن تصمیم دارد تا در جریان یک رویداد ویژه اطلاعات و تصاویر بیشتری از این بازی را منتشر کند. بر اساس گزارش‌های منابع رسمی این بازی قرار است به صورت لایو در جریان رویداد PAX استرالیا به صورت عمومی اجرا شود که همین مسئله باعث می‌شود تا تعداد زیادی از تصاویر و اطلاعات مربوط به گیم پلی این بازی به صورت عمومی منتشر شوند.

این بازی قرار است در سال 2020 به صورت عمومی برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی آماده عرضه شود و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که بازی یاد شده قرار است در روزهای یازدهم تا سیزدهم اکتبر به صورت عمومی در جریان رویدادPAX پخش شود.

تا پیش از این مشخص شده بود که بازی سایبرپانک 2077 دارای جلوه‌های ویژه خاص و سینماتیک است و همین مسئله باعث افزایش سطح هیجان آن می‌شود. علاوه بر این، تعدادی از چهره‌های شناخته شده نظیر کیانو ریوز در این بازی ویدیویی حضور دارند با این حال هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از نوع گیم پلی بازی یاد شده به صورت عمومی منتشر نشده است.

به همین دلیل باید منتظر بود و دید که سایبرپانک 2077 در جریان رویداد یاد شده چگونه می‌تواند توجه‌های بیشتری را به خود جلب کند. گفتنی است که بازی یاد شده قرار است در جریان ماه آوریل سال 2020 میلادی به صورت عمومی آماده عرضه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420