لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیری پیام ها را در آیفون می‌خواند

سیری پیام ها را در آیفون می‌خواند

 شرکت اپل در توسعه و عرضه آی او اس 13.2 تصمیم دارد تا قابلیت خواندن پیام‌ها توسط سیری را به کاربران ارائه دهد. این نسخه قرار است در آینده نزدیک به صورت عمومی آماده عرضه شود.

بررسی‌های انجام شده از نسخه بتای آی او اس 13.2 توسط توسعه دهندگان حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه سیری به برخی از پیام رسان‌های شخص ثالث نظیر واتساپ، اسکایپ و فیس بوک امکان خواندن محتوا به صورت صوتی را بدهد.

کاربران از طریق این قابلیت می‌توانند پیام‌های دریافتی در پیام رسان‌های یاد شده را به صورت مستقیم از طریق سیری بخوانند و حتی به آن‌ها پاسخ دهند.

تا پیش از این مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده بودد که شرکت اپل از همین حالا همکاری با فیس بوک و مایکروسافت را برای توسعه و عرضه این قابلیت آغاز کرده است و حالا این قابلیت قرار است در آی او اس 13.2 در اختیار کاربران قرار گیرد.

این قابلیت امکان پخش پیام‌ها در هندزفری های مختلف و اسپیکر هوشمند هوم پاد را دارد و کاربران می‌توانند به صورت سریع و بدون نیاز به خواندن محتوا به صورت مستقیم موارد یاد شده را از طریق سیری به صورت صوتی گوش کنند.

این اطلاعات نشان می‌دهد که شرکت اپل در حال توسعه سیری به صورت انعطاف پذیر تر است و کاربران از طریق این دستیار هوشمند صوتی می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر از این دستیار صوتی برای انجام‌های کارهای مختلف استفاده کنند. گفتنی است که این قابلیت باعث می‌شود تا توسعه دهندگان پیام رسان‌ها به برخی از اطلاعات درونی سیری دسترسی پیدا کنند؛ با این حال شرکت اپل با انتشار یک بیانیه این اطمینان را به کاربران داده این اطلاعات باعث نقض اطلاعات کاربران نخواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373