لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ظاهر جدید و احتمالی ایرپاد 3 در بتای آی او اس 13.2 مشخص شد

ظاهر جدید و احتمالی ایرپاد 3 در بتای آی او اس 13.2 مشخص شد

شرکت اپل به تازگی نسخه جدید بتای آی او اس 13.2 را منتشر کرده است و حالا بررسی‌های اولیه توسعه‌دهندگان از این نسخه حاکی از آن است که ظاهر ایرپاد 3 به طور کامل تغییر خواهد کرد.

در تصویر آیکون منتشر شده از ایرپاد 3 در بتای آی او اس 13.2 مشخص شده که شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی و ظاهر هندزفری های بی‌سیم خود را تغییر دهد و آن‌ها را تفاوت ویژه‌ای آماده عرضه کند. در این تصویر می‌توان حضور لایه سیلیکونی را در قسمت گوشی‌های ایرپاد 3 دید که این مسئله به طور مشخص نشان از تغییر طراحی کلی ایرپاد 3 نسبت به نسل قبلی خود دارد.

در نام آیکون منتشر شده از بتای آی او اس 13.2 می‌توان نام B298 را دید که در بخشی تنظیمات Accessibility قرار گرفته است. این کد نشان می‌دهد که ایرپاد جدید مجهز به قابلیت‌هایی نظیر کمک به افراد کم شنوا و خواندن اطلاعات رابط کاربری برای افراد کم بینا و نابینا است.

البته در این آیکون هیچ نامی از ایرپاد دیده نمی‌شود و احتمالاً ممکن است این محصول با نام تجاری ایرپاد هم آماده رونمایی و عرضه به بازار نشود و اپل نام دیگری را برای این محصول در نظر بگیرد.

با توجه به این اطلاعات می‌توان پیش بینی کرد که اپل در جریان رویداد اکتبر و تا چند روز دیگر از ایرپاد 3 یا یک هندزفری بی‌سیم جدید رونمایی کند.

تا پیش از این نیز شایعات منتشر شده از طرف تحلیلگران مختلف بر این اساس بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی از نسل جدید ایرپاد با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به همراه قابلیت حذف نویز آماده عرضه به بازار کند.

این محصول احتمالاً در جریان ماه جاری رونمایی شده و در فصل تعطیلات پایان سال 2019 آماده عرضه به بازار می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420