لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک 16 اینچ احتمالاً در جریان آخرین رویداد امسال اپل رونمایی می‌شود

مک بوک 16 اینچ احتمالاً در جریان آخرین رویداد امسال اپل رونمایی می‌شود

شرکت اپل به‌احتمال زیاد در جریان رویداد پایانی سال 2019 میلادی از مک بوک 16 اینچی به همراه برخی دیگر از محصولات سخت افزاری خود رونمایی می‌کند.

اپل معمولاً در جریان ماه اکتبر و نوامبر آخرین رویداد خود را برای معرفی از نسل جدید کامپیوترهای مک و سری جدید آیپد پروها برگزار می‌کند. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در جریان رویداد امسال از مک بوک 16 اینچ به همراه نسخه جدید اپل تی وی و محصولات دیگر رونمایی خواهد کرد.

تا پیش از این بسیاری از منابع خبری و تحلیلی، از جمله مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل اعلام کرده بودند که این شرکت در حال توسعه و طراحی یک مک بوک 16 اینچی است. این مک بوک جدید از سری محصولات مک بوک پرو به حساب میاید که مجهز به جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل به همراه نمایشگر با کیفیت‌تر است که باقیمت بالاتری نسبت به دیگر مک بوک های اپل رونمایی می‌شود. 

به طور اپل در جریان کنفرانس اکتبر سال‌های گذشته خود بسیاری از محصولات سخت افزاری و فیزیکی خود را رونمایی کرده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به نسل دوم مک بوک ایر در سال 2010، آیفون 4 اس در سال 2011، مک بوک پروِ 13 اینچ و آیپد مینی در سال 2012، آیپد ایر و آیپد مینی 2 در سال 2013، آیمک با نمایشگر 5K در سال 2014، مک بوک پرو تاچ بار در سال 2016 و نسخه جدید مک مینی به همراه آیپد پرو نسل 3 در سال 2018 اشاره کرد.

با توجه به این مسائل بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که در اکتبر امسال، یعنی در ماه جاری میلادی که فعلاً دو روز از آن گذشته، شرکت اپل از محصولات جدیدی نظیر مک بوک 16 اینچ رونمایی می‌کند که عرضه آن‌ها برای فصل تعطیلات پایان سال 2019 میلادی و کریسمس آغاز می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420