لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی بازگشایی و بررسی قطعات داخلی آیفون 11 پرو مکس

ویدیوی بازگشایی و بررسی قطعات داخلی آیفون 11 پرو مکس

آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس به تازگی معرفی و آماده عرضه به بازار شده است و حالا طبق رسم هر ساله یوتیوبرهای معروف و فعال در حوزه فناوری اقدام به بررسی‌های مختلف و عجیب و غریب این تلفن‌های هوشمند کرده‌اند. حال کانال یوتیوبی JerryRigEverything اقدام به بازگشایی آیفون 11 پرو مکس و تست مقاومت آیفون 11 کرده است.

این کانال یوتیوبی، در یک ویدیوی اختصاصی آیفون 11 پرو مکس با رنگ میدنایت گرین را کالبدشکافی کرده و تک تک بخش‌های آن را مورد بررسی قرار داده است. تا پیش از این وب سایت آی فیکس ایت نیز به صورت زنده ویدیوی بازگشایی آیفون 11 پرو مکس را منتشر کرده بود و حالا JerryRigEverything نیز با دقت بیشتری تک تک قطعات این تلفن هوشمند را بازگشایی کرده است.

این ویدیو به طور کامل تک تک بخش‌های آیفون 11 پرو مکس و نحوه طراحی داخلی قطعات این تلفن هوشمند توسط اپل را نشان می‌دهد. در این ویدیو مشخص شده که اپل دقت بسیار زیادی را در طراحی آیفون 11 پرو مکس به کار گرفته است. دوربین این تلفن هوشمند دارای سه کابل فلت است که هر یک از آن‌ها به صورت جداگانه به برد متصل می‌شوند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

JerryRigEverything در این ویدیو نشان داده که اپل امسال با کاهش حجم برد مدار منطقی اقدام به افزایش حجم باتری کرده است تا ظرفیت آن بیشتر شود.

در قسمت پایینی و سمت چپ این تلفن هوشمند می‌توان تپتیک انجین به کار رفته در این تلفن هوشمند را دید که امسال جای تاچ سه بعدی را در آیفون‌ها گرفته است.

علاوه بر این، در ویدیوی منتشر شده اخیر مشخص شده که فرایند تعویض باتری تغییر کرده است و برای جداسازی باتری از بدنه، باید چسب قرار گرفته در بخش پشتی دستگاه را جدا کرد تا بتوان به بخش‌های داخلی آن دسترسی پیدا کرد.

به طور کل این ویدیو نشان می‌دهد که آیفون 11 پرو مکس نمونه‌ای بارز از طراحی و مهندسی مینیاتوری شرکت اپل به حساب میاید که با دقت بسیار زیاد ساخته شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420