لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حالت تاریک به نسخه جدید پینترست در آی او اس اضافه شد

حالت تاریک به نسخه جدید پینترست در آی او اس اضافه شد

 آپدیت جدید پینترست در آی او اس به تازگی در اپ استور آماده دانلود و نصب شده است که در آن امکان فعال سازی و پشتیبانی از حالت تاریک اضافه شده است.

اپل در توسعه آی او اس 13 حالت تاریک را به تمامی کاربران آیفون ارائه داده است و حالا توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف به صورت تدریجی در حال اضافه کردن پشتیبانی از این حالتدر نسخه‌های جدید نرم افزارهای خود هستند. در این میان، آپدیت اخیر پینترست در آی او اس به تازگی به کاربران آیفون‌ها ارائه شده است که از حالت تاریک ارائه شده در این سیستم عامل به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

حالت تاریک برای پینترست در آی او اس به کاربران این امکان را می‌دهد که به رابط کاربری جدیدی دسترسی داشته باشند و تصاویر مختلف منتشر شده در این شبکه اجتماعی را با پس زمینه مشکی ببینند.

کاربران می‌توانند حالت تاریک را به صورت دینامیک یا به صورت پایدار روی این اپلیکیشن و رابط کاربری آن تنظیم کنند. استفاده از این رابط کاربری جدید سازگاری بهتری در اجرای پینترست در آی او اس 13 را ایجاد می‌کند و کاربران می‌توانند به صورت بهتر از اپلیکیشن و رابط کاربری آن استفاده کنند.

گفتنی است که برای دانلود و نصب این نسخه جدید از نرم افزار پینترست کاربران کافی است به اپ استور رفته و این اپلیکیشن را به روز رسانی کنند.

حالت تاریک باعث می‌شود تا استفاده مداوم از دستگاه در محیط‌های دارای نور کم بهتر شود و چشم کاربران دیرتر خسته شود. علاوه بر این، حالت تاریک باعث کاهش میزان مصرف انرژی باتری توسط نمایشگر می‌شود و کاربران می‌توانند برای مدت زمان طولانی‌تر از شارژ دستگاه خود به صورت بهبود یافته استفاده کنند.

گفتنی است برای دسترسی به این نسخه جدید و حالت تاریک در آن بهتر استابتدا آی او اس 13 یا نسخه‌های بعدی آن را روی آیفون نصب داشته باشید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420