لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس لایو جایگاه پلی استیشن نتورک را می‌رباید

ایکس باکس لایو جایگاه پلی استیشن نتورک را می‌رباید

بررسی‌های اخیر موسسه تحلیلی IHS Markit حاکی از آن است که سرویس پلی استیشن نتورک توسعه داده شده توسط سونی دیگر مهم‌ترین سرویس عرضه آنلاین بازی‌های ویدیویی نیست و این سرویس در حال از دست دادن جایگاه خود در میان کاربران است.

این موسسه اعلام کرده که دلیل رشد و گسترش کاربران پلی استیشن نتورک مشخصاً مربوط به افزایش میزان فروش کنسول‌های پلی استیشن 4 از سال 2013 میلادی تا به امروز بوده است؛ با این حال این سرویس دلیل قطعی‌های مکرر و عدم پاسخگویی در بسیاری از موارد در حال از دست دادن محبوبیت خود در میان کاربران است.

کاربرانی که تمایل بیشتری برای اجرای بازی‌های آنلاین دارند، در طول ماه‌های گذشته در حال مهاجرت به کنسول‌ها و پلتفرم‌های دیگر هستند و حتی در بسیاری از اوقات این تصمیم به عدم اجرای بازی‌های آنلاین در پلی استیشن نتورک می‌گیرند. IHS Markit اعلام کرده که کند بودن سرورهای این سرویس در کنار محدودیتی‌هایی که به دلیل سیاست‌های سخت گیرانه سونی برای گیمرها اعمال شده، باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران تمایل خود برای دسترسی به پلی استیشن نتورک را از دست بدهند.

این موسسه تأکید که پلی استیشن نتورک همچنان به لطف فروش بالای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 در بازار پر مصرف‌ترین سرویس آنلاین بازی محسوب می‌شود؛ با این حال میزان رشد تعداد کاربران این سرویس در طول چند ماه گذشته نزولی و منفی بوده است.

IHS Markit تأکید کرده که در صورت ادامه داشتن این مسئله، ممکن است در آینده نزدیک تعداد کاربران سرویس‌های رقیب نظیر ایکس باکس لایو، اپیک گیمز و استیم در میان کاربران افزایش پیدا کند و سونی با مشکلات بسیار زیادی درزمینهٔ عرضه محصولات خود در صنعت گیم مواجه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373