لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

7 والپیپر جدید از مک او اس کاتالینا منتشر شد

7 والپیپر جدید از مک او اس کاتالینا منتشر شد

شرکت اپل نسخه‌های بتای مک او اس کاتالینا را از چند ماه پیش آماده عرضه کرده است و حالا نسخه بتای جدید این سیستم عامل شامل 7 والپیپر جدید شده است.

شرکت اپل در توسعه و عرضه نسخه‌های بتای پیشین اقدامی برای عرضه والپیپرهای مک او اس کاتالینا نکرده بود؛ با این حال نسخه جدید بتای این سیستم عامل شامل 7 والپیپر جدید است و کاربران می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.این تصاویر شامل منظره‌هایی از جزیره سانتا کاتالینا در ایالت کالیفرنیا هستند که زیبایی و جلوه بسیار فوق‌العاده‌ای دارند. هر یک از این تصاویر با ابعاد 6016 در 6016 و به صورت مربعی در سیستم عامل مک او اس کاتالینا جای گرفته‌اند و به‌زودی قرار است به‌عنوان والپیپرهای رسمی این سیستم عامل در اختیار عمومی کاربران قرار گیرد.

گفتنی است که تصاویر از همین حالا در وب سایت اِن آی سی قابل دانلود هستند و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده و با لینک مستقیم دانلود و نصب کنید.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان اکتبر سال جاری و به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده مک او اس کاتالینا را در اختیار عموم کاربران قرار دهد. مک او اس کاتالینا به‌عنوان نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپ شرکت اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان که در خرداد برگزار شد رونمای شده است و در طول ماه‌های گذشته از طریق عرضه نسخه‌های بتا مورد تست و بررسی قرار گرفته است.

این نسخه قرار است به‌زودی در اختیار کاربران قرار گیرد و کاربران دستگاه‌های مک پشتیبان شده می‌توانند این نسخه را از طریق بخش آپدیت دانلود و نصب کنند. آپدیت یاد شده علاوه بر ظاهر جدید باعث بهبود روند کاربری و اضافه شدن قابلیت‌های جدید در کامپیوترهای مک می‌شود. 

برای دانلود تمامی والپیپرهای مک او اس کاتالینا میتوانید به صفحه لینک زیر مراحعه کنید:

دانلود والپیپر مک او اس کاتالینا

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420