لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد و مک بوک با نمایشگر «Mini LED» در سال 2020 و 2021 آماده عرضه می‌شوند

آیپد و مک بوک با نمایشگر «Mini LED» در سال 2020 و 2021 آماده عرضه می‌شوند

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 و 2021 میلادی از آیپد و مک بوک نسل جدید با نمایشگر Mini LED رونمایی کند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط مینگ چی کو، شرکت اپل تصمیم دارد حداکثر تا دو سال دیگر از محصولاتی جدید با نمایشگرهای مینی ال ای دی رونمایی کند. محقق موسسه TF International Securities اعلام کرده که نمایشگر این مک بوک و آیپدها مجهز به 10 هزار LED شده که در مقایسه با نمایشگر XDR امروزی تولید شده توسط شرکت اپل کیفیت بسیار بیشتری دارد. این مسئله باعث می‌شود تا اندازه هر یک از LEDهای به کار رفته در نمایشگر این دستگاه‌های میان رده به 200 میکرون برسد.

مینگ چی کو تا پیش از این اعلام کرده بود که نمایشگر آیپدها در طول دو سال آینده بین بازه 10 تا 12 اینچ باقی خواهد ماند. علاوه بر این نمایشگر مک بوک پروها نیز در بازه 15 و 17 خواهد بود که به عنوان دستگاه‌های رده بالای این کمپانی شناخته خواهند شد.

علاوه بر نمایشگرهای Mini LED شرکت اپل تصمیم دارد تا کیفیت تولید نمایشگرهای اولد به کار رفته در تلفن‌های همراه را افزایش دهد. این شرکت تمایل دارد تا از طریق رایزنی با مدیران ال جی، با کیفیت‌ترین نمایشگرهای اولد به کار رفته در تلفن‌های هوشمند را تولید کند و آن‌ها را در دستگاه‌های جدید خود مورد استفاده قرار دهد.

به طور کل، مینگ چی کو اعلام کرده که سیاست اپل در طول دو سال آینده روی تولید محصولات با کیفیت‌تر به همراه فناوری‌های نوین طراحی و ساخت نمایشگر متمرکز خواهد بود و این شرکت تمامی محصولات خود شامل آیپد، آیفون و کامپیوترهای مک بوک را به نمایشگرهای با کیفیت به همراه جدیدترین فناوری‌های ممکن مجهز خواهد کرد. گفتنی است که مینگ چی کو هنوز اطلاعاتی در مورد بازدهی این محصولات ارائه نداده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420