لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از دستیار گوگل به ایکس باکس وان میاید

پشتیبانی از دستیار گوگل به ایکس باکس وان میاید

 شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک طی همکاری مشترک با گوگل امکان دسترسی به دستیار هوشمند Google Assistant را به کاربران ایکس باکس وان ارائه دهد.

مایکروسافت در تلاش است تا همانند عرضه دستیار صوتی الکسا در کورتانا، این بار طی یک همکاری مشابه با شرکت گوگل دستیار هوشمند صوتی این شرکت را در اختیار کاربران قرار دهد. این دستیار هوشمند صوتی می‌تواند در میان اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های نصب شده در ایکس باکس وان فراخوانی شده و دستورهای مختلف را برای کاربران انجام دهد. این قابلیت اولین بار در وب سایت Reddit و توسط برخی از کاربران عضو اینسایدر تائید شده است و قرار است به زودی و از طریق آپدیت‌های نرم افزاری در اختیار کاربران قرار گیرد.

برای دسترسی به این قابلیت، کاربران باید دستیار هوشمند صوتی گوگل را در تلفن هوشمند اندرویدی یا آیفون خود نصب داشته باشند یا اسپیکر هوشمند گوگل هوم را در محیط خانه در دسترس داشته باشند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا علاوه بر امکان جست و جوی موارد مختلف در ایکس باکس، با استفاده از کنسول هوشمند خانگی خود امکان دسترسی و کنترل تجهیزات هوشمند سازی خانه را نیز داشته باشند و از آن طریق با دستورهای صوتی مواردی نظیر چراغ‌های هوشمند، درب خانه و ابزارهای دیگر را کنترل کنند.

گفتنی است این قابلیت در حال حاضر در مرحله تست‌های بتا قرار گرفته است و تعداد کمی از کاربران عضو برنامه اینسایدر امکان دسترسی به این قابلیت را داشته باشند. مایکروسافت تصمیم دارد تا پس از پایان مرحله تست‌های بتا اقدام به عرضه نسخه نهایی این قابلیت به صورت عمومی به تمامی کاربران کند.

مایکروسافت تا پیش از این با همکاری شرکت آمازون اقدام به عرضه دستیار هوشمند الکسا در ایکس باکس وان کرده بود که امکان کنترل موارد مختلف را از طریق دستورهای صوتی می‌داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420