لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی قاب شفاف اورجینال آیفون 11 باقیمت 40 دلار

بررسی قاب شفاف اورجینال آیفون 11 باقیمت 40 دلار

شرکت اپل همانند سال‌های گذشته و پس از آغاز فرایند معرفی و عرضه آیفون‌های جدید اقدام به آماده سازی محصولات جانبی این تلفن‌های هوشمند کرده است که مهم‌ترین آن‌ها قاب شفاف اورجینال آیفون 11 است.

قاب شفاف اورجینال آیفون 11 باقیمت 40 دلار در وب سایت رسمی فروشگاه آنلاین شرکت اپل آماده عرضه شده است که یکی از گزینه‌های پایه برای خرید قاب اورجینال در کنار قاب سیلیکونی به حساب میاید. یکی از سؤال‌های اصلی در مورد قاب شفاف اورجینال آیفون 11 این است که آیا این ابزار جانبی ارزش خرید آن هم باقیمت 40 دلار را دارد؟

وب سایت 9to5mac در بررسی‌های خود از این محصول اعلام کرده که قاب شفاف آیفون 11 دقیقاً با همان طراحی و جنس مشابه با قاب شفاف اورجینال آیفون XR آماده عرضه به بازار شده است. این قاب از مواد با کیفیت تولید شده که علاوه بر مقاومت بسیار بالا باعث تغییر در ظاهر آیفون 11 نمی‌شود. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد آیفون 11 وجود دارد، مربوط به رنگ‌های متنوع در این محصولات است. آیفون 11 دارای رنگ‌های متنوعی است و همین مسئله باعث می‌شود تا نمایش رنگ اصلی این تلفن هوشمند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. بر این اساس شرکت اپل در کنار تولید قاب‌های سیلیکونی، اقدام به عرضه قاب شفاف برای این تلفن هوشمند نیز کرده است.

قاب شفاف اورجینال توسعه داده شده برای آیفون 11 از موادی ساخته شده که به راحتی زرد نمی‌شود و تغییر رنگ در آن محسوس نیست و همین مسئله نکته اصلی تفاوت میان قاب اورجینال و قاب‌های متفرقه موجود در بازار به حساب میاید. با این حال تغییر رنگ در مدت زمان طولانی یکی از نکات اجتناب ناپذیر در قاب‌های شفاف به حساب میاید؛ اما کیفیت بالای این محصول و جنس مواد اولیه باعث شده تا این قاب به صورت بهبود یافته تر از آیفون‌های جدید محافظت کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420