لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13.1 باعث عملکرد ضعیف شارژر بی‌سیم آیفون 11 می‌شود

آی او اس 13.1 باعث عملکرد ضعیف شارژر بی‌سیم آیفون 11 می‌شود

​بررسی‌های اخیر انجام شده از سیستم شارژ بی‌سیم آیفون 11 حاکی از آن است که برخی از پدهای فست شارژ در این محصولات عملکرد محدودی دارند و امکان استفاده از نهایت توانایی آن‌ها در آیفون‌های جدید وجود ندارد.

موسسه ChargerLAB به تازگی تعدادی از پدهای شارژ بی‌سیم را با آیفون 11 و نسخه پرو و پرو مکس آن مورد بررسی قرار داده و اعلام کرده که توان شارژ این محصولات به جای 7.5 وات، تنها روی 5 وات خواهد بود و کاربران نمی‌توانند به صورت بهینه از این دستگاه‌ها به صورت بهینه و بهبود یافته استفاده کنند.

 

 

این گزارش ادعا می‌کند که اتفاق یاد شده تنها برای برخی از پدهای شارژ وایرلس فست رویداد داده که برند و سازنده آن‌ها متفاوت است. پدهای شارژ وایرلس سریع شرکت‌های مختلف شامل بلکین، موفی، Native Union، انکر و لاجیتک که بسیاری از آن‌ها توسط خود اپل هم در اپل استورهای رسمی و وب‌سایت فروشگاه آنلاین این شرکت به فروش می‌رسد اتفاق افتاده است.

بسیاری از این شارژرهای بی‌سیم امکان پشتیبانی از فست شارژ با توان 7.5 وات را دارند با این حال در عمل آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را تنها با توان 5 وات شارژ می‌کنند.

 

 

ChargerLAB اعلام کرده که این مشکل مشخصاً و انحصاراً به آیفون 11 و نسخه‌های پرچم‌دار این تلفن هوشمند مربوط نیست بلکه ریشه این مشکل به آی او اس 13.1 و 13.1.1 مربوط است و اپل می‌تواند با آپدیت‌های نرم افزاری مشکل یاد شده را به صورت مستقیم برطرف کند.

اپل احتمالاً به زودی آپدیت‌های نرم افزاری جدید آی او اس را آماده عرضه می‌کند تا مشکل یاد شده برطرف شود. گفتنی است که تا پیش از این و مشخصاً در آی او اس 13.0 این مشکل وجود نداشت و به تازگی ایجاد شده بود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420