لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه فیفا20 با PES 2020 | کدام بازی فوتبال بهتر است؟

مقایسه فیفا20 با PES 2020 | کدام بازی فوتبال بهتر است؟

نسخه‌های دموی دو بازی فوتبال PES 2020 و فیفا 20 از همین حالا در اختیار کاربران قرار گرفته است. شرکت ژاپنی کونامی امسال برای انتشار بازی خود امتیاز بازی‌های اروپایی را از آن خود کرده است و از طرف دیگر الکترونیک آرتس همچنان با قدرت تمام در عرصه توسعه بازی فوتبالی فیفا 20 را آماده عرضه کرده است. در این میان، یک سؤال مهم وجود دارد و آن هم این است که کدام یک از این دو بازی را برای امسال تهیه کنیم؟

برای پاسخ به این سؤال در ادامه این مطلب برخی از خصوصیات فیفا 20 و PES 2020 را بررسی خواهیم کرد:

گیم پلی و اجرای یک بازی فوتبالی مبتنی بر هوش مصنوعی در مقابل شیوه‌های سنتی

گیم پلی فیفا 20 امسال تغییرات قابل توجهی نسبت به سال گذشته نداشته است و الکترونیک آترس قابلیت‌های مهمی را در این بازی اعمال نکرده است؛ همین مسئله باعث شده تا بسیاری سایت‌های امتیاز گذاری و از جمله آن‌ها سرویس پخش بازی ایکس باکس لایو امتیاز 1.4 از 5 را برای آن در نظر بگیرند. علاوه بر این، استفاده از هوش مصنوعی پیش پا استفاده در فیفا 20 باعث شده تا برخی از حرکات در گیم پلی فیفا 20 تا حدودی دشوارتر از حالت عادی شوند. با این حال هوش مصنوعی در این بازی به طور کامل در خط دفاعی تیم در حال بازی دخالت دارد و باعث ایجاد تعادلی کامل در روند کاری خط دفاعی و خط حمله می‌شود که به طور کل بازی را برای کاربر آسان‌تر می‌کند.

این در حالی است که PES 2020 از این سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده نمی‌کند و کاربر تمرکز بیشتری روی روند بازی دارد. بازی در PES 2020 چالشی‌تر و دشوارتر است و خط دفاعی برای مقابله با گل خوردن باید تلاش بیشتری کند. همین تلاش بیش از اندازه مخاطب برای دفاع و مقابله با گل خوردن باعث می‌شود تا بازی تا حدودی دشوارتر و در برخی از اوقات شبیه یک بازی بسکتبال شود.

به طور کل اگر همچنان به دنبال یک بازی دشوار و چالشی هستید، PES 2020 می‌تواند یک گزینه مناسب باشد با این حال تجربه استفاده از هوش مصنعی الکترونیک آرتس در فیفا 20 نیز می‌تواند لذت بخش باشد. 

لیگ‌های قهرمانی بهبود یافته

حالت Career Mode در فیفا 20 امکان شخصی سازی بیشتری را به مخاطب داده‌اند. کاربر می‌تواند با بازیکنان تعاملات بیشتری داشته باشد و بازیکن‌ها رفتارهای دینامیک بهتری را در بخش Career Mode دارد. حالت لیگ قهرمانی در بازی جدید به طور کامل تغییر شکل داده‌اند و فیفا 20 بهترین گزینه برای اجرای این بخش به حساب میاید.

از طرف دیگر PES 2020 با وجود گیم پلی چالشی‌تر، امکان کنترل شخصیت افراد تیم را در مستر لیگ داده است. مستر لیگ PES 2020 بیشتر شبیه یک خط داستانی است و که به هیچ وجه شباهتی با فیفا 20 ندارد. همین مسئله ممکن است باعث شود تا برخی از کاربران لیگ قهرمانی بازی فوتبالی امسال کونامی را کلیشه‌ای در نظر بگیرند.

به طور کل، حالت Career Mode در فیفا 20 می‌تواند به طور کامل با لیگ قهرمانی PES 2020 رقابت کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420