لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از سیری به زودی برای اسپاتیفای عرضه می‌شود

پشتیبانی از سیری به زودی برای اسپاتیفای عرضه می‌شود

توسعه دهندگان اسپاتیفای به تازگی در حال تست قابلیت پشتیبانی از سیری در این سرویس پخش هستند و در آینده تصمیم دارند تا این قابلیت را به کاربران ارائه دهند.

کاربران اسپاتیفای از این طریق می‌توانند موسیقی‌های مختلف را با دستورهای صوتی به سیری در سرویس پخش اسپاتیفای پخش کنند و از آن طریق اقدام به گوش کردن موسیقی‌های مختلف کنند.

گزارش وب سایت The Verge حاکی از آن است که اسپاتیفای تصمیم دارد تا از طریق دستورهای صوتی سیری اقدامبه ارائه فراخوانی موسیقی‌ها، آلبوم‌ها و پلی لیست‌ها به کاربران کند. این وب سایت اعلام کرده که قابلیت یاد شده به دلیل تغییر سیاست‌های شرکت اپل و ارائه امکان دسترسی به فریم ورک SiriKit به توسعه دهندگان میسر شده است و کاربران می‌توانند علاوه بر فراخوانی موسیقی‌ها و پلی لیست‌ها و آلبوم‌ها اقدام به فراخوانی محتوای صوتی مختلف نظیر پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی به کاربران کند.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا تمامی اپلیکیشن‌های ارائه دهنده محتوای صوتی نظیر پخش موسیقی و رادیوهای اینترنتی را به صورت قانونی روی دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل نظیر آیفون و آیپد و آیپاد تاچ دسترسی داشته باشند و از سیری به صورت بهینه‌تر به این دستیار هوشمند صوتی دسترسی داشته باشند.

گفتنی است اسپاتیفای در حال حاضر تلاش دارد تا با استفاده از ابزارهای پیشرفته توسعه داده شده توسط شرکت اپل، امکانات بهینه‌تری را در اختیار تمامی کاربران آیفون‌ها قرار دهد و از آن طریق با مهم‌ترین رقیب خود یعنی سرویس اپل موزیک رقابتی کامل را ایجاد کند و تمایل کاربران به استفاده از اسپاتیفای نسبت به سرویس پخش اختصاصی اپل را افزایش دهد.

گفتنی است که نسخه جدید اسپاتیفای به همراه پشتیبانی از سیری احتمالاً تا دو ماه آینده آماده عرضه به تمامی کاربران به صورت عمومی و نهایی می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420