لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه مک او اس کاتالینا احتمالاً 12 مهر خواهد بود

تاریخ عرضه مک او اس کاتالینا احتمالاً 12 مهر خواهد بود

 بررسی‌های اولیه از وب سایت رسمی شرکت اپل حاکی از آن است که مک او اس کاتالینا احتمالاً قرار است در جریان روز چهارم اکتبر 2019 معادل با دوازدهم مهر آماده عرضه شود.

نسخه دانمارکی وب سایت رسمی اپل نشان داده که مک او اس کاتالینا قرار است در دوازدهم مهر در اختیار تمامی کاربران قرار گیرد. این صفحه رسمی این وب سایت، اپل اعلام کرده که مک او اس کاتالینا در 4 اکتبر سال جاری میلادی آماده دسترس عموم خواهد بود و کاربران می‌توانند به سرویس اپل آرکید در این سیستم عامل دسترسی داشته باشد.

این اطلاعات البته در صفحه اصلی مربوط به مک او اس کاتالینا منتشر نشده است؛ بلکه در صفحه معرفی سرویس بازی اپل آرکید اپل اعلام کرده که کاربران می‌توانند در این تاریخ بازی‌های یاد شده را در کامپیوترهای مک اجرا کنند. از آنجایی که سرویس اپل آرکید قرار است تنها در اختیار تمامی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های جدید شرکت اپل قرار گیرد، می‌توان پیش بینی کرد که کامپیوترهای مک از تاریخ یاد شده امکان دانلود و نصب نسخه کاتالینا خواهند بود.

شرکت اپل، در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 که در خرداد امسال برگزار شد اقدام به معرفی مک او اس کاتالینا در کنار آی او اس 13 و آیپد او اس کرده بود و در طول ماه‌های گذشته نسخه‌های بتای این سیستم عامل‌ها را آماده عرضه به توسعه دهندگان کرده بود و حالا قرار است به صورت عمومی تمامی این نسخه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

آی او اس 13 و آیپد او اس از همین حالا در اختیار کاربران قرار گرفته است و حالا مک او اس کاتالینا قرار است در از جمعه این هفته به کاربران ارائه شود. کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط به پشتیبانی از این سیستم عامل در دستگاه‌های مختلف را در وب سایت رسمی اپل مشاهده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420