لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13.1.1 همراه با رفع مشکلات سیری، باتری و کیبورد آماده عرضه شد

آی او اس 13.1.1 همراه با رفع مشکلات سیری، باتری و کیبورد آماده عرضه شد

 شرکت اپل از شب گذشته فرایند عرضه آی او اس 13.1.1 را آغاز کرده که از آن طریق برخی از باگ‌ها و مشکلات نرم افزاری آیفون‌ها را برطرف کرده است.

آی او اس 13.1.1 به همراه آیپد او اس 13.1.1 آماده عرضه شده است که در آن مشکلات مربوط به مصرف بیش از اندازه شارژ باتری، مشکلات فراخوانی سیری و آسیب پذیری های امنیتی مربوط به کیبورد را برطرف کرده است. این نسخه در حالی آماده عرضه شده که اپل روز پنجشنبه آیپد او اس 13.1 را آماده عرضه کرده بود و نسخه بهبود یافته 13.1.1 را تنها یک روز پس از آن آماده عرضه کرده بود.

کاربران برای دسترسی به این نسخه از سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس کافی است به بخش تنظیمات Settings > General > Software Update در آیفون و آیپد خود مراجعه کنند و نسخه جدید را روی دستگاه خود دانلود و نصب کنند.

در این به روز رسانی، شرکت اپل اعلام کرده که مشکلات مربوط به ریستور کردن اطلاعات از بکاپ های پیشین را برطرف کرده است. اپل اعلام کرده که آی او اس 13.1 و نسخه‌های پیشین این سیستم عامل به دلیل تلاش مکرر برای ریستور کردن بکاپ های نرم افزاری، شارژ زیادی از باتری مصرف می‌کرد که با اعتراض بسیاری از کاربران مواجه شده بود. علاوه بر این، نسخه‌های پیشین این سیستم عامل باعث عدم کارکرد صحیح و تشخیص دستورهای صوتی سیری در آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس می‌شد که از همین حالا این مشکلات برطرف شده است.

آخرین تغییراتی که اپل در این نسخه ارائه داده مربوط به آسیب پذیری های امنیتی اپلیکیشن کیبورد می‌شود که باعث افزایش احتمال نفوذ به اطلاعات شخصی کاربران می‌شد که از همین حالا این مشکلات برطرف شده است و کاربران می‌توانند با نصب این نسخه جدید به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420