لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعویض نمایشگر آیفون 11 و آیفون 11 پرو ممکن است کاربران را با دردسر مواجه کند

تعویض نمایشگر آیفون 11 و آیفون 11 پرو ممکن است کاربران را با دردسر مواجه کند

 بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که شرکت اپل در تولید و طراحی تلفن‌های جدید خود سیستم خاصی را برای فعالیت تعمیر کاران متفرقه در نظر گرفته است که بر اساس آن تعویض نمایشگر آیفون 11 و آیفون 11 پرو باعث ایجاد دردسر برای کاربران می‌شود.

یک سند داخلی اپل که به سادگی منتشر شده نشان دهنده آن است که تعویض نمایشگر آیفون 11 و آیفون 11 پرو در صورت استفاده از قطعات متفرقه و توسعه تعمیرکارانی که توسط اپل تائید نشده‌اند، باعث انتشار یک اخطار در دستگاه‌های کاربران می‌شود. آیفون در صورت اعمال تعمیر توسط قطعات و افراد متفرقه پیام هشداری مبنی بر ناسازگار بودن نمایشگر با آیفون جدید را نشان می‌دهد و این مسئله را به اطلاع کاربران می‌رساند.

این اخطار در بخش Setting > General > About نشان داده می‌شود و کاربران در صورت مشاهده این پیام، در زمان خرید محصولات دسته دوم یا دریافت دستگاه‌های تعمیر شده می‌توانند تمامی این اطلاعات را توسط کاربران مشاهده کنند. اپل با ارائه این تغییرات تلاش دارد تا اطلاعات کامل در مورد فرایند تغییرات انجام شده در تلفن‌های هوشمند را به کاربران ارائه دهد.

این پیام هشدار به محض تعمیر و تعویض نمایشگر آیفون 11 و آیفون 11 پرو در صفحه قفل نشان داده می‌شود و پس از 4 روز به بخش منوی اصلی تنظیمات انتقال پیدا می‌کند و پس از 15 روز به بخش Setting > General > About انتقال پیدا می‌کند.

در بررسی‌های انجام شده مشخص شده که این مسئله تغییری در روند کارکرد کاربران ایجاد نمی‌کند با این حال کاربران به صورت سریع می‌توانند از تعمیر شدن دستگاه خود توسط تعمیرکاران متفرقه اطلاع پیدا کنند.

اپل تا پیش از این نیز در توسعه کامپیوترهای مک و با تعبیه تراشه T2 محدودیت‌هایی را برای تعمیرکاران ایجاد کرده بود که این مسئله به‌طور مشخص باعث ایجاد اختلال در روند کارکرد مک بوک ها می‌شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420