لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13.1 برای تمامی کاربران آماده عرضه شد

آی او اس 13.1 برای تمامی کاربران آماده عرضه شد

 شرکت اپل از شب گذشته فرایند آماده سازی و عرضه آی او اس 13.1 را از برای تمامی کاربران آماده آغاز کرده است و از همین حالا تمامی تلفن‌های هوشمند آیفون امکان دریافت این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل را خواهند داشت.

اپل امسال برخلاف رسمی همیشگی خود نسخه 13.0.1 این سیستم عامل را آماده عرضه نکرده بود و حالا کاربران به صورت مستقیم می‌توانند آی او اس 13.1 را از طریق منابع رسمی و تائید شده اپل دانلود و نصب کنند.

اپل در توسعه آی او اس 13.1 بسیاری از باگ‌ها و مشکلات پیشین ایجاد شده در آی او اس 13 را برطرف کرده است. برای دانلود و نصب این نسخه از سیستم عامل کافی است در آیفون به بخش Settings > General > Software Update مراجعه کرده و نسخه جدید را دانلود و روی تلفن هوشمند نصب کنید.

اپل فرایند توسعه و عرضه نسخه بتای آی او اس 13.1 را قبل از آماده سازی نسخه نهایی آی او اس 13 آغاز کرده بود و حالا کمتر از یک هفته از زمان عرضه نسخه پیشین این نسخه را آماده عرضه به کاربران کرده است. این نسخه امکان نصب روی آیفون 7 و 7 پلاس و نسخه‌های جدیدتر تلفن‌های هوشمند اپل به همراه آیپاد تاچ نسل 7 را دارا است و می‌توان از طریق آن به قابلیت‌ها و کارایی‌های جدید دسترسی داشت.

اپل در توسعه این نسخه مشکلات مربوط به کاهش صدای مکالمه‌ها، قطع شدن آنتن در برخی از شبکه‌های مخابراتی و مشکلات میانبرها یا همان شورت کات‌های سیری را برطرف کرده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه از این نسخه استفاده کنند.

با توجه به عرضه آی او اس 13.1 به صورت عمومی، پیش بینی می‌شود که شرکت اپل در روزهای آینده فرایند توسعه و عرضه آی او اس 13.2 را آغاز کند و نسخه‌های بتای آن در اختیار توسعه دهندگان قرار گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373