لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابراهیم درستی: مشکل رجیستری تلفن‌های همراه حل خواهد شد

ابراهیم درستی: مشکل رجیستری تلفن‌های همراه حل خواهد شد

قطع شدن بیش از 30 هزار تلفن همراه در شبکه مخابراتی ایران باعث شد تا بسیاری از فروشندگان و خریداران نارضایتی خود را نسبت به این موضوع ابراز کنند و حالا ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک با رایزنی با مسئولین مشکل کسبه و مصرف کنندگان احتمالاً برطرف خواهد شد.

گزارش امروز خبرگزاری‌ها حاکی از آن است که ابراهیم درستی خبر از تلاش برای رایزنی با مسئولین درزمینهٔ رفع مشکل آنتن دهی دستگاه‌ها داده است و امید داده که مشکل رجیستری این تلفن‌های همراه به‌زودی حل خواهد شد.

درستی گفته که اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در تلاش است تا با رایزنی‌های اخیر از ایجاد مشکل برای فروشندگان و مصرف کنندگان جلوگیری کند. وی همچنین اعلام کرده که با فعالیت‌های اعتراضی اخیر موافق نیست و تلاش دارد تا به صورت دیپلماسی اداری مشکلات یاد شده را حل کند. وی در پایان تأکید کرده که این مشکلات احتمالاً ظرف یکی دو روز آینده حل خواهد شد و آرامش برای بار دیگر به بازار تلفن‌های همراه خواهد آمد.

مشکلات ایجاد شده اخیر، مشخصاً به مسدود و خارج شدن بیش از 30 هزار تلفن همراه در شبکه مخابراتی ایران مربوط می‌شود. بسیاری از این تلفن‌های هوشمند در پنل سامانه همتای فروشندگان به ثبت رسیده بودند، با این حال برخی از این تلفن‌های همراه به دلایلی به صورت خودکار از پنل فروشندگان خارج شده بودند که این مسئله باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای فروشندگان و مصرف کنندگان شده بود.

از طرفی سامانه همتااعلام کرده که این تلفن‌های همراه به دلیل سو استفاده از اطلاعات مسافرین و حجاج از شبکه خارج شده‌اند؛ در حالی که فروشندگان بر این باور هستند که هزینه رجیستری این محصولات را به طور کامل پرداخت کرده‌اند و محصولات یاد شده به طور کامل قانونی هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت