لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جعبه گشایی آیفون 11 پرو مکس و بررسی تخصصی در اِن آی سی

جعبه گشایی آیفون 11 پرو مکس و بررسی تخصصی در اِن آی سی

آیفون 11 پرو مکس به تازگی آماده عرضه به بازار جهانی و ایران شده است و حالا وب سایت اپل اِن آی سی اقدام به جعبه گشایی آیفون 11 پرو مکس و بررسی تخصصی این تلفن هوشمند کرده است.

در جعبه گشایی آیفون 11 پرو مکس مشخص شده که اپل تغییرات مهمی در بسته بندی این تلفن هوشمند انجام داده است. در جعبه این تلفن هوشمند، دارای یک فرو رفتگی خاص برای جای دادن دوربین سه‌گانه پشتی این تلفن هوشمند است که می‌تواند بدون افزایش حجم بسته بندی، از دوربین آیفون به طور کامل محافظت کند.

دفترچه راهنمای آیفون 11 پرو مکس از این پس به پشت دستگاه انتقال پیدا کرده که این مسئله مشخصاً به تغییرات مربوط به پنل پشتی و دوربین سه‌گانه آن مربوط می‌شود.

علاوه بر این، استفاده از پنل شیشه‌ای مات در قسمت پشتی این تلفن هوشمند باعث شده تا نیازی به پوشش محافظ نایلونی برای این قسمت نباشد. وب سایت اِن آی سی در جعبه گشایی آیفون 11 پرو مکس رنگ جدید این محصول یعنی میدنایت گرین را انتخاب کرده است. رنگ میدنایت گرین شباهت زیادی به یشمی دارد و می‌توان آن را ابزارها و لباس‌های سبز ارتشی و موارد دیگر نیز ست کرد.

در جعبه گشایی آیفون 11 پرو مکس مشخص شده که پنل جلویی این تلفن هوشمند از لحاظ ظاهری تفاوتی با آیفون XS Max ندارد. به همین دلیل در حین کار روزمره کاربران هیچ تفاوتی احساس نمی‌کنند. با این حال پنل پشتی به طور کامل با نسخه‌های قبلی متفاوت است و حالا ظاهری جدید به خود گرفته است.

آیفون 11 پرو مکس از همین حالا در وب سایت اپل اِن آی سی قابل بررسی و خریداری است. محصولات ارائه شده در اِن آی سی امکان خرید به صورت اینترنتی را دارند و پس از ثبت سفارش می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را در مقابل درب منزل دریافت کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420