لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاراکترهای بات به فصل جدید فورتنایت اضافه شد

کاراکترهای بات به فصل جدید فورتنایت اضافه شد

 اپیک گیمز به تازگی ربات‌ها و بات های مختلف را به فصل جدید بازی فورتنایت و قسمت battle royale اضافه کرده است و کاربران می‌توانند در کنار مبارزه با یکدیگر، با ربات‌ها نیز مبارزه کنند.

این بات های جدید به کاربران کمک می‌کند تا در صورت نرسیدن تعداد کاربران به حد نصاب لازم برای اجرای بازی، با اضافه شدن بات های مختلف امکان دسترسی و اجرای بازی را به صورت مستقیم داشته باشند. اپیک گیمز اعلام کرده که بات ها رفتارهایی مشابه با انسان‌ها خواهند داشت و می‌توانند همانند کاربران عادی به بازی‌ها ادامه دهند. این قابلیت باعث می‌شود تا اجرای بازی‌ها و اجرای هر یک از گیم های battle royale زمان کمتری برای عضویت و انتخاب بازیکنان در سراسر جهان داشته باشد و بتوان بازی‌ها را به صورت سریع‌تر اجرا کرد.

این قابلیت در حالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که تا به امروز تمامی بازیکنان فورتنایت به صورت 100 درصد انسان بودند و هیچ رباتی در اجرای این بازی‌ها دخالت نداشته‌اند. با این حال افزایش سطح محبوبیت این بازی‌ها باعث شده تا کاربران به صورت حرفه‌ای‌تر و ویژه‌تر امکان دسترسی به بازی‌های جدید را داشته باشند و بتوانند به صورت منحصر به فردتر اقدام به اجرای بازی فورتنایت کنند.

گفتنی است که ربات‌های فورتنایت قرار است از آپدیت 10.40 به کاربران ارائه شود و کاربران در صورت به روز رسانی نسخه جدید این بازی می‌توانند با ربات‌ها نیز در کنار کاربران عادی دیگر این بازی‌ها را اجرا کنند.

گفتنی است که این سرویس باعث تغییر روند اجرای بازی‌های مختلف در فورتنایت می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر اقدام به اجرای بازی‌های مختلف کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420