لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل سرویس Play Pass را برای رقابت با اپل آرکید آماده عرضه کرد

گوگل سرویس Play Pass را برای رقابت با اپل آرکید آماده عرضه کرد

شرکت گوگل امروز به منظور رقابت با سرویس اپل آرکید ارائه شده روی دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل، اقدام به ارائه سرویس پلی پس برای دستگاه‌های اندرویدی کرده است. این سرویس می‌تواند با دریافت مبلغی مشخص بیش از 300 بازی را در اختیار کاربران قرار دهد.

کاربران می‌توانند با پرداخت 4.99 دلار در سرویس پلی پس به بیش از 300 بازی برای مدت 1 ماه دسترسی داشته باشند. این بازی‌ها از طریق گوگل پلی قابل دسترسی و دانلود است و می‌توان تمامی بازی‌های یاد شده را بدون وجود تبلیغات و موارد دیگر اجرا کنند.

بازی‌های یاد شده تا پیش از این نیز در گوگل پلی ارائه شده بودند. با این حال سرویس یاد شده به کاربران این امکان را می‌دهد که با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر و برای مدت زمان یک ماه به‌تمامی این بازی‌ها دسترسی داشته باشند. سرویس پلی پس بسیاری از بازی‌های پریمیوم ارائه شده در گوگل پلی نظیر Stardew Valley، Terraria و Monument Valley را به صورت قانونی آماده عرضه کرده است.

برای دسترسی به گوگل پلی پس کاربران می‌توانند اقدام به شارژ حساب گوگل خود از طریق گیفت کارت کرده و با پرداخت 4.99 دلار به‌تمامی 350 بازی ارائه شده در این سرویس در تلفن‌های هوشمند خود و تبلت های اندرویدی دسترسی داشته باشند.

بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت گوگل بر اساس مدت زمانی که کاربران در هر یک از این بازی‌های ارائه شده استفاده می‌کنند، هزینه مشخص را پرداخت خواهند کرد.

این سرویس به عنوان پاسخی رقابتی به سرویس اپل آرکید آماده معرفی و عرضه شده است. اپل از مارس 2019 اقدام به معرفی سرویس اپل آرکید کرده بود و حالا این سرویس را در کنار آی او اس 13 آماده عرضه کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420