لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل استادیا برای اندروید تی وی آماده عرضه می‌شود

گوگل استادیا برای اندروید تی وی آماده عرضه می‌شود

شرکت گوگل تصمیم دارد تا گوگل استادیا را به زودی آماده عرضه به بازار کند و حالا مشخص شده است که این سرویس بازی قرار است به صورت مستقیم با اندروید تی وی برای اجرای بازی‌های مختلف آماده عرضه شود.

اطلاعات منتشر شده در وب سایت XDA Developers حاکی از آن است که شرکت گوگل در تلاش است تا در نسخه‌های بعدی اندروید تی وی امکان دسترسی به گوگل استادیا را به کاربران بدهد تا از آن طریق بتوانند بازی‌های مختلف مبتنی بر پردازش ابری را به صورت بهینه و سریع اجرا کنند.

اندروید تی وی نزدیک به دو سال است که آپدیت نشده و هیچ تغییری در آن اعمال نشده است. همین مسئله باعث شده بود تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که شرکت گوگل فرایند توسعه و عرضه این سیستم عامل را به زودی متوقف خواهد کرد. با این حال این اندروید تی وی به لطف توسعه و عرضه گوگل استادیا قرار است به روز رسانی شود و به عنوان نسخه‌ای همگام با اندروید 10 آماده عرضه به کاربران شود.

بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که گوگل استادیا قرار است بیش از 10 هزار اپلیکیشن جدید را با اندروید تی وی سازگار کند و از آن طریق یک سیستم عامل کارآمد را برای اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را آماده عرضه کند.

گوگل استادیا سرویس مبتنی بر پردازش ابری شرکت گوگل است که قرار است در آینده نزدیک امکان دسترسی به بازی‌های مختلف را به کاربران ارائه دهد. کاربران با استفاده از این سرویس و کنترلر اختصاصی آن می‌توانند به صورت مستقیم بازی‌های مختلف را در دستگاه‌های اندرویدی و دیگر ابزارهای پشتیبانی کننده از سرویس گوگل استادیا اجرا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420