لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه گانه بتمن آرکهام تا چهار روز دیگر رایگان هستند

سه گانه بتمن آرکهام تا چهار روز دیگر رایگان هستند

شرکت اپیک گیمز به تازگی اقدام به عرضه رایگان سری بازی‌های بتمن آرکهام در فروشگاه آنلاین بازی خود به صورت رایگان کرده است.

این سه گانه از بازی‌های بتمن از همین حالا تا تاریخ بیست و ششم سپتامبر و مشخصاً تا چهار روز دیگر به صورت رایگان آماده عرضه شده است. این سه بازی شامل BATMAN: ARKHAM ASYLUM، BATMAN: ARKHAM CITY و Batman: Arkham Knight می‌شود که به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. علاوه بر این برخی از سری بازی‌های لگوی بتمن نیز به تازگی در این مجموعه به صورت رایگان آماده عرضه شده‌اند.

گفتنی است که کاربران برای دسترسی به این بازی‌ها کافی است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و با انتخاب بازی مورد نظیر و دانلود آن، اقدام به اجرای بازی در مدت زمان مشخص کنند.

این رویداد همچنین هم‌زمان با هشتادمین سالگرد تولد ابرقهرمان بتمن صورت گرفته است و به همین دلیل اپیک گیمز اقدام به عرضه این مجموعه از بازی‌ها به صورت رایگان در فروشگاه آنلاین خود کرده است. مجموعه بازی‌های بتمن آرکهام از جمله بازی‌های پر طرف دار ابرقهرمانی هستند که در طول دهه گذشته توانسته‌اند توجه بسیاری از کاربران و گیمرها را به خود جلب کنند.

این بازی‌ها علاوه بر جلوه‌های اکشن و ماجراجویانه خود دارای معماهای بسیار خاص و منحصر به فردی هستند که در هر مرحله کاربران را با چالش‌های مختلفی مواجه می‌کنند.

لازم به ذکر است که پس از پایان یافتن این پیشنهاد ویژه کاربران می‌توانند بازی‌های بتمن آرکهام را با خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری خود در سرویس اپیک گیمز اجرا کرده و از اجرای آن‌ها لذت ببرند. گفتنی است که بازی‌های یاد شده علاوه بر کامپیوترهای شخصی برای کنسول‌های بازی نیز آماده عرضه شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373