لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییر سیاست برای فروش اینترنتی محصولات اپل روی تجمع اپل استورها تاثیر گذاشت

تغییر سیاست برای فروش اینترنتی محصولات اپل روی تجمع اپل استورها تاثیر گذاشت

 شرکت اپل روز جمعه محصولات جدید خود را که شامل آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس می‌شدند، آماده عرضه به بازار کرد و حالا خریداران از در تلاش هستند تا در همین روزهای ابتدایی آیفون‌های جدید را خریداری کنند. حال طبق رسم همیشه تصویر تجمع خریدارانی که به دنبال تهیه آیفون 11 و نسخه پرو و پرو مکس آن جلوی اپل استورهای رسمی در سراسر جهان صف بسته‌اند منتشر شده است.فروش اینترنتی محصولات اپل امسال تاثیر زیادی روی تجمع مقابل اپل استورها داشته است.

کاربران در کشورهای مختلف از استرالیا گرفته تا آمریکا، ژاپن و اتریش در مقابل اپل استورها صف بستند و اپل استورها شلوغ بودند. البته میزان شلوغی اپل استورها امسال همانند یکی دو سال گذشته محدودتر بود که این مسئله به طور مشخص به افزایش سطح تمایل کاربران برای پیش خرید آیفون‌های جدید از طریق فروشگاه آنلاین شرکت اپل مربوط می‌شود.

افزایش سطح تمایل خریداران برای ثبت سفارش به صورت اینترنتی تلفن‌های هوشمند اپل باعث شده تا بسیاری از کاربران دیگر نیازی به در صف ماندن در مقابل اپل استورها را نداشته باشند و بتوانند در همان روز آغاز فرایند عرضه نهایی محصولات جدید، خرید خود را دریافت کنند.

با توجه به تمامی این مسائل، شرکت اپل زمان بندی مشخصی را در برای عرضه آیفون‌های پیش خرید شده در نظر گرفته است تا اپل استورهای رسمی با مشکل شلوغی مواجه نشوند.

هر چند که تا پیش از این صف بستن خریداران جلوی اپل استورها از مهم‌ترین اتفاقات و رویدادهای حاشیه‌ای محصولات اپل به‌حساب میامد؛ اما حالا شرکت اپل تغییراتی ویژه را در استراتژی فروش محصولات خود در نظر گرفته و تلاش کرده تا محصولات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش برساند.

کاربران از همین حالا در سراسر جهان می‌توانند به صورت سریع‌تر از گذشته تمامی محصولات شرکت اپل را به صورت اینترنتی خریداری کرده و آن‌ها را در زمان مشخص دریافت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420