لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازار تلفن همراه منتظر رجیستر آیفون 11 و آیفون 11 پرو است

بازار تلفن همراه منتظر رجیستر آیفون 11 و آیفون 11 پرو است

 آیفون 11 و آیفون 11 پرواز روز شنبه آماده عرضه در بازار شده است با این حال عدم مشخص بودن فرایند رجیستر این محصولات تبدیل به مانعی برای عرضه آن‌ها در بازار ایران تبدیل شده است. سامانه گمرکی هنوز پس از گذشت دو روز کاری از زمان عرضه این محصولات اطلاعات مربوط به رجیستر آیفون 11 و آیفون 11 پرو را منتشر نکرده است و فروشندگان و خریداران در این زمینه بلاتکلیف هستند.

در حقیقت آیفون 11 و آیفون 11 پرو از همین حالا امکان عرضه در بازار ایران را دارد؛ با این حال عدم آماده بود سامانه گمرکی و نبود امکان رجیستر کردن این تلفن‌های هوشمند باعث شده تا فروشندگان امکان عرضه این محصولات به صورت قانونی را نداشته باشند.

بر این اساس فروشندگان تلفن‌های همراه در حال حاضر امکان عرضه این محصول را به بازار ندارند و منتظر هستند تا بسترهای لازم برای رجیستر آیفون 11 و آیفون 11 پرو مشخص شود.

با توجه به این موضوعات به کاربران توصیه می‌شود تا زمان آغاز فرایند رجیستر این محصولات منتظر باقی بمانند. گفتنی است فروش و عرضه تلفن‌های همراه به صورت رجیستر نشده خارج از موازین قانونی است و به همین دلیل ممکن است دستگاه پس از یک ماه دیگر امکان دریافت سرویس از شبکه همراه ایران را نداشته باشد و به همین دلیل خرید دستگاه‌های رجیستر نشده از برخی فروشگاه‌ها ممکن است کاربران را با مشکلات بسیاری مواجه کند.

علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که محصولات جدید شرکت اپل احتمالاً تا پایان هفته جاری یا هفته آینده آماده رجیستری و فروش به صورت قانونی در بازار ایران شود. سامانه گمرکی برای ورود قانونی این محصولات ممکن است تا چند روز آینده باز شود و کاربران و فروشندگان بتوانند به صورت قانونی تلفن‌های همراه جدید شرکت اپل را ثبت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373