لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد او اس تا دو روز دیگر آماده عرضه می‌شود

آیپد او اس تا دو روز دیگر آماده عرضه می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در روز بیست و چهارم سپتامبر، یعنی دو روز دیگر فرایند عرضه سیستم عامل آیپد او اس را برای تمامی کاربران آیپد آماده عرضه کند.

پس از انتشار اطلاعات مربوط به تاریخ عرضه آی او اس 13 و واچ او اس 6 مشخص شد که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیپد او اس را در تاریخ بیست و چهارم سپتامبر آماده عرضه کند و این مسئله نشان می‌دهد که توسعه یک سیستم عامل مجزا و جداگانه از آی او اس برای تبلت های آیپد باعث شده تا تاریخ عرضه این محصولات برای 5 روز به تعویق بیافتد.

شرکت اپل تا پیش از این اعلام کرده که بود که آیپد او اس تا پیش از فرا رسیدن تاریخ 30 سپتامبر 2019 آماده عرضه به صورت عمومی می‌شود و حالا این سیستم عامل قرار است شش روز مانده به ضرب‌الاجل تعیین شده اپل آماده ارائه به کاربران شود.

آیپد او اس در حقیقت نسخه پیشرفته و خاص آی او اس 13 است که برای تبلت های آیپد آماده عرضه شده است و رابط کاربری مجزا و منحصر به فردی را به آیپدها می‌دهد. اپل تلاش دارد تا با توسعه و عرضه این سیستم عامل قابلیت‌های بیشتری را به کاربران آیپدها ارائه دهد. قابلیت‌هایی نظیر دسترسی به فایل‌ها و پرینترهای به اشتراک گذاشته شده تحت پروتکل SMB، امکان استفاده از فلش‌های مبتنی بر درگاه یو اس با استفاده از اپلیکیشن Files و رابط کاربری بهبود یافته از مهم‌ترین تغییراتی است که در آیپد او اس اعمال شده تا کاربری این محصولات نسبت به گذشته بهبود پیدا کند.

آیپد او اس همچنین امکان پشتیبانی از ماوس و کیبورد به صورت هم‌زمان را به تمامی دستگاه‌های پشتیبانی شده می‌دهد و بر این اساس کاربران می‌توانند با استفاده از آیپد او اس از تبلت خود همانند کامپیوترهای حرفه‌ای استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420