لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خرید اپل واچ سری 5 هم اکنون در اِن آی سی

خرید اپل واچ سری 5 هم اکنون در اِن آی سی

بدین‌وسیله به کاربران و علاقه‌مندان به محصولات شرکت اپل اعلام می‌دارد که اپل واچ سری 5 از همین حالا در وب سایت اِن آی سی قابل خریداری به صورت اینترنتی است. برای خرید اپل واچ سری 5 می‌توانید به بخش فروشگاه این ساعت هوشمند در وب سایت Apple-nic مراجعه کرده و پس از بررسی‌های مختلف و انتخاب محصول مورد نظر، سفارش خود را ثبت کرده و آن را مقابل درب منزل خود دریافت کنید.

اپل واچ سری 5 در حقیقت نسل جدید از ساعت‌های هوشمند اپل است که به تازگی و مشخصاً در تاریخ نوزدهم شهریور 1398 آماده معرفی شده است و از روز جمعه هفته گذشته آماده عرضه به بازار شده است. این ساعت هوشمند از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی با نسل قبلی خود نداشته است با این حال برخی از قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری نسبت به نسل‌های پیشینت به آن اضافه شده است.

اپل واچ سری 5 می‌تواند موقعیت مکانی کاربران را از طریق GPS تشخیص دهد و از آن طریق به کاربران امکان مکان یابی و مسیر یابی با استفاده از نقشه و قطب نما را بدهد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهمی که اپل در تولید و معرفی این محصول اضافه کرده، مربوط به قابلیت روشن بودن همیشگی نمایشگر یا همان Always on Display است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت بیست و چهار ساعته نمایشگر ساعت هوشمند خود را در حالت روشن نگه دارند و برای دیدن محتوای داخل نمایشگر آن نیازی به بالا بردن مچ دست نداشته باشند.

اپل واچ سری 5 از همین حالا به عنوان مهم‌ترین محصول استراتژیک شرکت اپل پس از تلفن‌های هوشمند آیفون در وب سایت فروشگاه آنلاین اِن آی سی موجود شده است و کاربران می‌توانند این محصولات را خریداری کنند.

گفتنی است که اطلاعات مربوط به موجود شدن تلفن‌های هوشمند جدید اپل شامل آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس نیز به زودی در وب‌سایت اِن آی سی منتشر خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420